Kedves Elvtársak, Kedves Elvtársnők, Barátaim!

Először is reményteljesebb, eredményesebb Új Évet mindenkinek!

December folyamán a blog látogattottsága rekordott döntött, érthető okokból. Ezúton is köszönjük minden olvasónk érdeklődését, erkölcsi támogatását!

Szomorú hozadéka az új évnek, ami egy úttal témába is vág, az üzemanyag árak végtelennek tűnő emelkedése. Drága Barátaim szokjunk a gondolathoz, mert ennek egyhamar nem lesz vége! Kísérleti nyulak vagyunk mindannyian, a hiénák pedig csak azt lesik, meddig megyünk el, ebben a játékban. Ahogy elnézem az elkényelmesedett magyarságot, elég sokáig hajlandó kiizzadni a sarcot kényelméért, bár a fuvarozók eddig is kínjukban izzadtak... No de majd csak gondolkodik helyettünk valaki, nem igaz?

Említém ezt azért is, mert még mindig nem látom azt a fajta mozgolódást, ami a megújuló energiahordozókat és más alternatív megoldásokat kellene hogy kövesse. Pártunk és qurmányunk, -bármilyen színű is az és még mindig a dolgozó népé-, pedig sz@rt sem tesz, hogy mindez változzon. Hiába no gazdagok vagyunk...  Ahhoz viszont, hogy ennek a nemtörődömségnek az ellenkezőjét lássuk, még csak nem is kell messzire menni. Bécsben pl. az összes önkormányzati autó gázzal megy, a buszok úgyszintén. Előrehaladott kísérletek folynak HHO ügyben szintén buszokon. Temérdek háztartás üzemel napelemekkel, kollektorokkal, hőszivattyúkkal. Számtalan kistelepülésen a gázszolgáltatónak egyszerűen nem engedik meg, hogy kiépítse a vezetéket, mert központi hőszivattyúval és faelgázosító kazánnal oldják meg a házak fűtését, szélkerekekkel az energiaellátását. Szerencsétlen templom egerei, ezek nem tudják hogy kell élni! Bezzeg a magyar... Átjön az emberfia a határon, mit lát? Düledező házak, füstokádó kéményekkel, amit persze lopott fával vagy éppen a lehámozott kábelburkolattal fűtenek. Ez nem (csak) pénz kérdése, ez felfogás, akarat és hozzáállás kérdése. Ahhoz meg már pénz sem kell, hogy valaki kigyomláljon a háza előtt..

Halkan jegyzem meg, több külföldi megújuló energiával foglalkozó oldalon egyértelműen kijelentették: a fosszilis energia kiváltására irányuló kezdeményezések -ideérve a HHO-t is- alulról szerveződnek, fejlődnek. Így kijelentő, nem feltételes módban. Ők már tudják: a kormányok, karöltve a giga cégekkel nem fognak oda piszkítani ahonnan esznek! Nagyon elkanyarodtunk témánktól, de úgy érzem valahogy kapcsolódik a miénkhez, legalábbis a mentalitás síkján. 

A továbbiakban tájékoztatni szerettem volna a Tisztelt Egybegyűlteket a várható fejleményekről az elkövetkezendő hónapokban:

Folyamatos kapcsolatban vagyok egy amerikai céggel, akik több új terméket fejlesztettek ki, ami könnyedén világpiac vezetővé fogja őket tenni HHO fronton. Tervezem új üzemük meglátogatását, tárgyalásokat megkezdését, új elektronikájukat illetően. Vagy egyenesen onnan jönne vagy reményeim szerint licenc alapján lehetne itthon készíteni, de ez még megállapodás kérdése. Tőlük vennék egy komplett laborfelszerelést, amivel pontos gáztermelést, minden típusú cella paramétereit lehetne mérni, valamint gáztermelést növelő elektronikákat lehet kikísérletezni. Ezzel a felszereléssel 1-2 óra alatt bemérhető bármilyen cella, megspórolva a hónapokig tartó kísérletezgetést. Hihetetlenül hangzik, de egy a rendszerhez csatlakoztatott computerrel és hozzávaló programmal magára lehet hagyni az egészet. A ketyere végigzongorázza az összes kombinációt, rögzíti a mért adatokat, egyszerűen csak le kell olvasni hol termelte cellánk fajlagosan a legtöbb gázt, vagy bármit amire kíváncsiak vagyunk.

Weblap van készülőben, ami megkönnyíti a kommunikációt minden tekintetben, illetve friss infomációkkal fog szolgálni, HHO újdonságokkal kapcsolatban, csináld magad szakmai anyagokkal, leírásokkal, képekkel.  Ezen blog a weblap megjelenése után is várja a kíváncsiskodókat.

Mindez idő, energia és nem kevés pénz kérdése, de igyekszem minél többet megvalósítani belőle. Mielőtt bárki félreértené, nem toborzok és soha nem is toboroztam "befektetőket". Eddig is sokan kerestek,  együttműködést ajánlva, de valahogy mindig egyedül maradtam. Utólag nem bánom és a jövőben is szólóban fogom folytatni. A legtöbben a nagy pénz reményében ígérgettek fűt-fát, de amint kiderült ebbe be is kéne fektetni, működni kezdett a Petőfi és köd szindróma. Zárójelben jegyzem meg, az első pontban említett cég 1.000.000 USD-t áldozott a fejlesztésre.

De ha ilyenek nem történnének, nem is tudnánk, hogy Agyarországon élünk! Nem de bár? De de bár!

Dicsértessék!

HHO2

folyt.köv.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrogen.blog.hu/api/trackback/id/tr932581627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lütyő 2011.01.14. 21:13:14

Dicsértessék nekedis . Irni akartam napelemekről, megujuló energiáról, fagázról de ugyérzem nem idevaló. Nemszeretném összezavarni a blog olvasóit . üdv

Werrew 2011.01.15. 05:06:49

Sziasztok! Én először olvasom a blogot "vagy 3-4 órája", a vaterán :) láttam egy szerkezetet és megtetszett a dolog, gondoltam utána nézek. Ő bizton nem olvasta, mert ha én jól értem, akkor télen biztosan nem téli ablakmosóval kellene megakadályozni a fagyást ... Egy ötlet: ha ezt a hho dolgot lehetne kombinálni valahogy egy etanol átalakítóval, amire manapság elég nagy a kereslet, mindenféle rossz beidegződés és tapasztalt ellenére, ami a blog szerint zajlott eddig, szerintem meg sokszorozódna a kereslet ...

Kiky007 2011.01.15. 18:01:11

@Werrew:

Hali!
Minek a drága etanol átalakító, mikor itt vannak az olcsóbb, pont erre a célra kitalált elektronikák...

pfiat 2011.01.15. 18:19:00

Üdv!Új vagyok ezen a fórumon üdvözlök mindenkit!Érdeklődöm ha nem építeni szeretnék hanem vásárolni kész rendszert mennyiért tudok hozzájutni.Dacia logan 1,4i be kellene.Előre is köszi.

Kiky007 2011.01.15. 18:45:27

@pfiat: Szia!

Tessen a "főnök" úrtól árajánlatot kérni, merem ajánlani, jók az árai.
Én nem vettem, mert építeni akarok, de kértem már tőle. :)
Viszont egy-két dolog lehet így is kell majd...

Atis74 2011.01.15. 20:41:26

Sziasztok! Szia HHO2!

Tetszik a blogod! Töviről hegyire átolvastam az egészet. A gondolkodásom (sokak megrökönyödésére) eleve olyan, hogy az ilyen témákat könnyen befogadjam...
Egy kérdés merült fel bennem.
Írtad tavaly, hogy majd októberben műszakiztatnod kell a kocsidat és benne hagyod a kütyüt, hogy kiderüljön mennyit csökken a káros anyag kibocsátás.
Nos kiderült?

Werrew 2011.01.15. 23:58:08

@Kiky007: Helló arra gondoltam én is ... Csak magára az eladás könnyítésére, marketing szempontból, ha vki nem szeret olvasni, és nagyon sokan vannak ezzel így ... Ha csak azt hallja hogy etanol... tetszik de többet fogyaszt ... a hho ról ha hallott is, a blog szerint valószínű, hogy vegyesek az érzelmei ... , de ha a kettőt együtt ajánlják fogyasztás csökkenést etanol mellett is. Az felkelti az emberek figyelmét.

hho2 2011.01.16. 07:57:20

@Atis74:
Szia!
Vizsgáztattam, igen. Egy kategóriával jobb besorolást kapott az autó, de az értékeket nem tudom. Le is fényképezték a ketyerét.
HHO2

hho2 2011.01.16. 08:00:17

@pfiat:
Szia!
A címem:tamasfabian(kukac)hotmail.com.
HHO2

lütyő 2011.01.17. 12:27:12

Hétvégé nagy karbantartást csináltan az autón olajszint és egyebek az olajbetöltő sapkát levéve rngeteg trutyit találtam . Továb bontva a rencert mindencső televólt. Gyorsan elhatároztam épitek kartergáz szürőt . Elkészült énszerinteb továb csendesedet a motor kb 40km után az ülepitőben néhány köbcenti vizes valami jelentkezet .

gyonyoruorszag 2011.01.17. 15:47:13

Szia,

nem rég fedeztem fel hogy ilyen is létezik és elkezdtem olvasgatni, egy biztos nem olvastam még el mindent, engem nem az érdekelne, hogy miként verjük át a fed.komp. hanem az hogy tulajdonképpen mi történik égéskor mi keletkezik és hova jut, mert ha jól értelmezem a Hidrogén és az Oxigén égéskor kitölti a teret az üzemanyaggal de ebben a pillanatban egyesül és akkor víz keletkezik vagyis pára mert a hőfok igen magas, lehet nem jól gondolom, de ha mégis akkor a gyűrűknél elszivároghat és a motorolajba kerülhet, + a hűlés folytán a kipufogó rendszeremben is lecsapódhat, engem a motort károsító része érdekelne de nem találtam róla semmilyen írást csak a pozitívumairól. a youtube-n már van is videó elkészített diesel kocsiról amiben a motor meg egyezik az enyémmel. Aki hirdeti magát azt írja az oldalán hogy csakis az ő által gyártott folyadékkal lehet felönteni a HHO generátort, bár ha jól olvastam RO víz is kivalló hozzá ami nálam nem okozna gondot, de pár száz forint megtakarításért nem szeretnék új motort venni a kocsimba.

hho2 2011.01.17. 16:51:26

@gyonyoruorszag:
Szia!
A kipufogóban le fog csapóni valamennyi kondenzvíz a HHO nélkül is, de ezzel egy kicsit több. A motoroljba is kerül víz a HHO rendszer nélkül is. Ezért (is) kell az olajat időnként cserélni ha a kocsival nem mentél 1 métert sem. Ha a gyűrűknél átszivárog annyi mennyiségű víz, hogy tönkretegye a motort az már rég rossz, az a motor már megérett a generálra. Az olajban lévő víz nagy része (bárhonnan is származik) pedig folyamatosan elpárolog. Az elektrolit nem egy valaki által gyártott folyadék, ez süket duma, bárki is állít ilyet. Az elektrolit desztvíz és káliumhidroxid keveréke. Sokan millió másra eszküsznek, de tapasztalatból tudom, jelenleg ez a legelőnyösebb minden szempontból. Erről többször hosszan írtam.
Kb. 2 éve foglalkozom a HHO témával és folyamatosan keresem a bejegyzéseket motor károsodással kapcsolatban. Amit találtam az annyi, hogy mindenki azt kérdezgeti a másiktól: hallottak-e ilyen esetekről? Magánvéleményem: a hosszútávú használat és tapasztalat fogja ezt a kérdést megválaszolni.
A "RO" víz alatt nem tudom mit értesz?
HHO2

pfiat 2011.01.17. 19:50:06

@hho2: Üdv tegnap írtam mailt odaért?

hho2 2011.01.18. 06:55:57

@pfiat:
Szia!

Amit kaptam azokra válaszoltam is. Ha nem kaptál választ, akkor nem ért el hozzám.
HHO2

Atis74 2011.01.18. 17:20:53

@hho2:
Szia!

Az lenne a kérdésem, hogy a lambdaszondát (O2 szonda) miért kell manipulálni?
Hiszen, a beszívott HHO gáz maradéktalanul elég felhasználva a benne lévő oxigént! Sőt! A benzin tökéletesebb égése szerint elméletileg még kevesebb oxigén lehet a kipufogó füstben, ami ilyen esetbe még szegényebb befecskendezést kéne okoznia. Ha sok az oxigén, akkor nyom be több benzint a rendszer!
Akkor most hogy is van ez?

hho2 2011.01.18. 18:54:28

@Atis74:
Szia!
Ez az amiről többször írtam. Még senki nem tudta hihetően megmagyarázni, hogyan is módosul az égés a HHO használatával. A lambda módosítás is tapasztalat útján került alkalmazásra. De ahány autó annyi megoldás. Az enyémben a lambda nincs módosítva. Van aki azt írja enélkül nem működhet (ellenpélda az enyém), van aki aról számol be, hogy a módosítással még jobb az elért eredmény.
HHO2

Atis74 2011.01.18. 21:28:38

@hho2:
Amennyit tudok (régebben sokat olvasgattam erről, részben gépészi végzetségem miatt is...), a hidrogénnek gyorsabb (gyorsabb az égési reakciója, gyorsabban terjed), mint a benzin-levegő keveréké (nem beszélve a dízelről), ezért, ha hidrogént juttatnak be a rendszerbe, hatékonyabban robbantja be a benzin-levegő keveréket. Emiatt alacsonyabb a káros anyag kibocsátás, mivel hatékonyabb az égési folyamat!
Ergo, emiatt lehetetlen, hogy HHO gáz bevezetése esetén nőne az oxigénkibocsátás!
Két dolgot kellene pontosan kideríteni:
-1. Pontosan mennyi levegő kell 1cm3 benzin tökéletes elégetéséhez?
-2. A lamdaszondát befolyásolhatja-e a vízgőz?

Tuning 2011.01.18. 23:12:24

@hho2: A lambda-szonda módosítás körül azért van ilyen nagy káosz, mert a szondák érzékenysége típusonként változik és a reakció idő függ a szabályzó elektronikától is. Arról már nem is beszélve, hogy egy régebbi vagy sokat futott autó szondája ritkán áll a helyzet magaslatán. Ekkor van az, hogy szabályzás szinte semmi és ezért működik a HHO külön elektronika nélkül is.
Én most cseréltem szondát az autómba, nem is sokra értékeli a 70% etanolt, pedig előtte több is volt benne még sem prüszkölt, igaz most rendesen működik a szabályzás.

Másik oldalról megközelítve: a benzin optimális elégésekor egy meghatározott füstgáz keletkezik, amit a szonda mér és a szabályzással próbál mindig szinten tartani, ha mi mást – ki tudja pontosan, hogy mit – égetünk el, akkor egy benzinre belőtt szabályzás törvényszerűen csak rosszul működhet, mivel más lesz a füstgáz összetétele. Ezért kell a varázsdoboz a HHO-hoz – másra kell szabni a ruhát -!

Atis74 2011.01.19. 00:02:51

@Tuning:
A lambdaszonda csak és kizárólag (legalábbis elvileg) a oxigénionokat érzékeli.
Ha magas az oxigénszint a kipufogó gázban, akkor az üzemanyag-levegő keverék sovány, így alacsony feszültség keletkezik, minek hatására a rendszer dúsítja a keveréket. Ha alacsony az oxigénszint, akkor fordítva, magasabb lesz a feszültség, így kevesebb üzemanyagot fog befecskendezni...
Az öreg szondák, lassulnak (a jó szonda reakció ideje 100 ms), ill a feszkó tartomány leszűkül, emiatt nő a fogyasztása a kocsiknak...

Esetünkben (HHO generátor használata mellett) alacsony oxigénszintnek kellene lenni, tehát nem, hogy nem nőhetne a fogyasztás, hanem minden esetben csökkenie kéne... Érdekes...

hho2 2011.01.19. 07:14:03

@Atis74:
Szia!
Én 3 féle szondáról tudok: keskenysávú (3 vezetékes), szélessávú (4 vagy több drótos) és egy megint másfajta főleg Toyotákhoz, Mazdákhoz és főleg amerikai Fordokhoz.
A szonda biztos öregszik, de ideje lecserélni, ha vizsgán elbukik. Saját tapasztalat: nyáron 90%, télen 50% E85-el járok átalakító nélkül. Nincs fogyasztás növekedés vagy teljesítménycsökkenés. A szondám jó, most vizsgázott, egy kategóriával feljebb is sorolták.
HHO2

hho2 2011.01.19. 07:35:11

@Atis74:
Szia!
Egyetértek!
A benzin levegő arányról annyit: a köztudatban és a gyárak által terjesztve a 14.7:1 levegő-benzin keverék az ún. sztoichiometrikus érték az optimális. Egyre többen kísérleteznek 18:1 sőt 20:1 beállításokkal. A gyártók azzal ijesztgetik a jó népet, hogy így nincs hűtés fuldoklik a motor stb. ... hát nagyon úgy néz ki ez nem igaz. Itt megint a hosszú távú tapasztalat fogja igazolni vagy dönteni az elképzelést, minden esetre érdekes. A szondára visszatérve odakünn létezik egy "mezei" megoldás a szonda érzéketlenebbé tételére. Egy kb. 2 cm-es toldót iktatnak közbe, így kicsit kivéve a kipufogó áramlatból a szondát. A vízpára nem tudom mennyiben befolyásolja, de ha a HHO generátorból sok gőz jön ki, akkor valószínűleg melegszik is, ami rosszul átgondolt generátorra utal.
HHO2

Tuning 2011.01.19. 09:16:02

@Atis74: Amit írtál az mind igaz, de a következtetés szerintem kicsit sántít, mégpedig azért, mert ha egységnyi beszívott levegő térfogatban - esetünkben HHO mellett valamilyen elegy – több az oxigén akkor a kipufogó gázban is többnek kell lenni az oxigénnek. Az már egy másik kérdés, hogy az milyen formában és arányban jelenik meg.
Szerintem a pluszban bevitt oxigénnek csak egy része fogja az égést segíteni!
A maradékkal mi történik, mi lesz belőle!
Én úgy érzem, hogy elég kicsik vagyunk egy korrekt válaszhoz, mert nagyon sok változós folyamatról van szó. Mi megfelelő tudás és felszereltség nélkül csak találgathatunk, de ez nem zárja ki azt, hogy becsukott szemmel is eltaláljuk a céltáblát!

Tuning 2011.01.19. 09:23:48

@hho2: Az, hogy átmegy a vizsgán semmit sem jelent max. annyit, hogy nem teljesen döglött a szonda.
Az enyém is vizsgázott és azt mondták, hogy jó a szonda, de mégis érezhető a szondacsere utáni változás a motoron.

Atis74 2011.01.19. 09:29:25

@hho2:
Nem a HHO generátorból jön ki sok gőz!
A sok HHO gáz égetésekor keletkezik víz (ill vízgőz)!
Egy sztoichiometrikus keverék esetén elvileg tökéletes az égés (ez dugattyúkban szinte soha nem valósítható meg!) így csak CO2 és víznek kéne keletkezni (H2O).
A tökéletlen égésnek és az egyéb adalékoknak "köszönhető", hogy a füstgázban más anyagok is vannak: CO (rossz égés), NO2 (más anyagok és annak rossz égése), HC (rossz égés következtében az elégetetlen üzemanyag). Ezeket mérik is műszakin (régebben zöldkártyánál). Ha javítjuk az égés (a hidrogén ebben nagyban segít), akkor csökken ezen káros anyag mennyiségek kibocsátása is!

Atis74 2011.01.19. 09:37:41

@Tuning:
Nos, Ha a HHO generátorból kijövő gázt elégeted, akkor az tökéletesen elég (nincs más lehetőség) és vízzé alakul vissza, tehát nem fog többlet oxigén megjelenni az égés után a kipufogó-rendszerben! Sőt! Minden képen kevesebb! Ugyanis a HHO generátorból kijövő gázt az égéstérbe vezetve, a légköri levegő rovására adagoljuk! Így mindig kevesebb oxigén lesz az égés végén...

Az, hogy jó-e a szonda, az közel sem biztos! A füstgázból meghatározott lambda értéke, csak becsült érték, és pár század eltérés is már utalhat rossz szondára! Egyedül, ha magát a szondát mérik be oszcilloszkóppal, akkor lehet 100%-an megnézni a szonda állapotát. A többi csak hókuszpók!

Tuning 2011.01.19. 10:03:12

@Atis74: Ebben is igazad van, csak azon a Ha-n van a hangsúly, mert ha elégeted akkor valóban víz lesz belőle, de az összeset elégeted? Kétlem!!!!

Tuning 2011.01.19. 10:06:19

Mi úgy próbálunk zenélni, hogy nem ismerjük a hangszert és nincs kottánk!
Azt már el sem merem árulni, hogy kottát sem tudok olvasni! :-)

Tuning 2011.01.19. 10:29:08

@Atis74: A lelkesedés és a kitartás minden hibánkat orvosol!

hho2 2011.01.19. 10:55:42

@Tuning:
Itt van a kutya elásva! Ebből a mentalistásból kellene több itt a blogon és az élet minden területén!
HHO2

Atis74 2011.01.19. 13:07:21

@Tuning:
Egyetértek!
Az egyetemen is egyik-másik prof már tartott tőlem, ugyanis sok mindent nem voltam alapból elfogadni, addig, ameddig az alapelveket, működésének pontos elvét nem tudták elmagyarázni. És hidd el sokszor nem tudták elmagyarázni... Egy idő után már nem is kérdeztem!
Szeretek mindent alaposan megérteni.
Itt is csak emiatt kérdezgetek.
Nagyon örülök ennek a blognak!

Atis74 2011.01.19. 13:11:02

Még egy gondolat jutott eszembe, ami egy picit idevág:
miszerint vannak olyan bögöly fajok, amik aerodinamikai számítások szerint nem képesek repülni! Még szerencse, hogy a böglyök ezt nem tudják! :-D

Tuning 2011.01.19. 13:31:13

@Atis74: A természet ismeri a fizikát mi pedig csak próbáljuk megérteni és tudatlanságunkat megmagyarázni!

Atis74 2011.01.19. 13:51:43

@Tuning:
Ebben is egyet értünk!;-)

vízagy 2011.01.19. 19:17:58

Hahó HHO!Nagyon tetszik amit az elkövetkező évre tervezel.Főleg a bemutatók ötlte amik egyben összejövetelek,élő fórumok is.Az elég szégyenletes,hogy a vasárnapi nem nyitvatartással gáncsoskodnak.Ebben(is)tudnék segíteni,-a mi polgármesterünk fasza gyerek-,ha nem számít,hogy az Isten hónaalja alatt van a helyszín.Sok sikert kivánok a terveid megvalósításához és egyben képességeimhez,lehetőségeimhez mérten segítségemet ajánlom fel nem kis mukádhoz.

vízagy 2011.01.19. 19:23:29

@Atis74: SZia!Az én kispolszkimban is benne volt vizsgán a vízbontó.Nem szóltak érte,csak csodálkoztak,hogy a 23 éves gépnek 0,86! volt a CO-ja.Először azthitték elromlott a műszer.

Atis74 2011.01.19. 20:26:26

@vízagy:
Akkor Euro II-be sorolták a kocsidat ezek szerint! Az nem rossz! :-D

hho2 2011.01.20. 09:02:39

@vízagy:
Szia!
Köszönöm! Nem a vasárnappal, hanem más hosszan sorolható kifogásokkal utasították el, de valamit kitalálok. Második helyen szerepel a tervek között, hogy egy utánfutót rendezek be, ezzel járnék autós és egyéb találkozókra, bemutatni miről is szól ez az egész.
HHO2

vízagy 2011.01.21. 17:22:18

Ha lesz valami fejlemény,légyszi'értesíts.Szeretnék segíteni amiben tudok,lehetőségemhez képest.Üdv Zoli

hho2 2011.01.21. 17:51:48

@vízagy:
Szia!
Köszönöm, rendben, szólok.
HHO2

hkft8700 2011.01.23. 22:35:43

Sziasztok!
Örülök, hogy rátaláltam a blogra. Mindig érdekel a gépkocsik fogyasztás csökkentése a káros anyag kibocsátása terén . Autószerviz tulajdodnosként most is építünk be etanol elektronikát, tuningot, stb.
Szeretném működésben látni az eszközt, mielőbb kéne személyesen találkoznunk a blog tulajdonosával. Tudnék segíteni a tesztelésben, forgalmazásban, havonta több ezer km-t futó öreg és kevés km-es új autókon lehetne tapasztalatokat figyelni.
A Balaton parton dolgozunk mindenképp szeretnék a témáról többet tudni, és felvállalni a forgalmazást a környéken. Kedden vagy szerdán esetleg összefuthatnánk egy órára tisztelt HHO...Üdv: hkft

hho2 2011.01.24. 06:45:41

@hkft8700:

Szia!

Kedd a jó, szerdán nem vagyok itthon.
tamasfabian(kukac)hotmail.com
HHO2

pfiat 2011.01.26. 21:28:02

Üdv mindenkinek. Ma találtam gondolom mindenkit érdekelhet akinek lambda szondás a járgánya. www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszletes/lambda_szonda_efie_modosito_chip_vizhajtasu_modellhez1

Muxy86 2011.01.27. 12:16:04

Aki annyira belebolondult a blogba és elejétől a végéíg átnyálazta már ötször fórummal együtt az vágja hogy erről a lehetőségről volt már szó.
süti beállítások módosítása