Happy Kitörési, Csendőr és Valentin Napot Mindenkinek!
Mostanában egyre többen keresnek azzal, ha 20-40-80-500-10.000 stb. %-os üzemanyag megtakarítást garantálok, ők vevők mindenre. Kérdésemre -nem mintha nem tudnám a választ- honnan vették ezeket a számokat, a válasz: hát mindenki ezt írja, tele van ezzel minden! Őszintén szólva már nekem is tele van a "+%§W'! Éppen ezért , csak remélni tudom az összes érintett rátalál erre a bejegyzésre!
Először is amit garantálni tudok az a HHO generátor paraméterei, termelt gáz stb. Hogy a többit miért nem? Talán nem hiszek abban, amiről regélek? Nem hogy hiszek, de egyenesen tudom, ez a technika működik! Akkor miért nem "garantálom" az eredményt? Az elmúlt hónapok tesztjeinek fényében, essen erről lejjeb pár szó.
Először is HHO generátorunkra tekintsünk úgy, mint egy fogyasztóra, ui. áramot vesz fel. Ez extra terhet ró elektromos generátorunkra, ami nem a semmiből jő, hanem motorunk hajtja. Itt keletkezik egy veszteség, amit próbálunk kigyenlíteni, sőt felülmúlni majd a termelt gáz hatásával. Az autók sokféleségének köszönhetően ez az egyensúlyi vagy kezdődő megtakarítási állapot, különböző autóknál nem egyazon ponton jelentkezik. Ezt a pontot a szakirodalom angolul "sweet point-nak" , édes pontnak is hívja.
Miért ez a különbözőség? Először is a legtöbben még azzal sincsenek tisztában, autójuk generátora elbírja-e az extra 20-30 Amperes extra terhet? Ha nem, nincs miről tovább beszélni, ha csak nem cseréli le egy nagyobbra. Ha elbírja, azt is érdemes számításba vennünk, milyen autó van alattunk. Ha egy végletekig kihegyezett 1 literes Daewo Matiz-hoz hasonló autóra rákötjük a HHO szerkezetet, lehet, hogy utána 3-asnál feljebb nem tudunk kapcsolni. Ugyanaz a hatás mint a klímával. Ezek az az autók arra vannak tervezve, hogy a háziasszony egyedül elfutkározik a városban, max 60-al. Itt fogja produkálni a gyári 5-6 literes fogyasztást. Tehát rákötöttük az extra "terhet". Szerencsétlen 1000-es motor próbálja kielégíteni a generátor igényét. Fogjuk rá, megoldja. Milyen áron? A fogyasztás jócskán megugrik. Ezt próbáljuk meg pozitív irányba fordítani! Motorunkból gyárilag már kisajtoltak és kispóroltak mindent, így nem biztos, hogy a 3 literes elvárt fogyasztás reális lehet.
Ellenben egy testesebb motor, ami különböző terhelések mellett sem mutat lényeges eltérést, nem fogja túlzottan megsínyleni, az extra levett Amperszámot. Valószínűleg alapból többet is fogyaszt, tehát a megtakarítás is valószínűbb. Ebből nem azt akarom kihámozni, hogy ezzel vagy azzal az autóval nem érdemes foglalkozni, egész egyszerűen azt a pontot kell megtalálni, főleg az áramfelvételt figyelembe véve, ahol produkál értékelhető eredményt harci gázunk. Lehet, hogy az említett Daewo-nknál, egy olyan nevetséges mennyiségű gázzal és Amperszámmal érünk el hatást, amit nem is gondoltunk volna! De ne feledjük: újabb autóknál még leküzdendő akadály, a szenzorok kérdése!
Meggyőződésem, hogy az összes lehetséges megoldást figyelembe kell vennünk, ami a HHO generátor jóságfokát javítani tudja. Legyen az a belső ellenállás valamilyen formában történő csökkentése, vagy egy csoda elektronika alkalmazása. Mindezt úgy, hogy árban se szaladjunk el, megérje a befektetés. Majd el felejtettem! Plííííz ne próbáljuk meg a régi Sokol rádiónkból kivett drótokat használni a beszereléshez! Fájdalom, de le kell írnom: NEM FOGJA TÚLÉLNI, EL FOG OLVADNI!!! A 9 Voltos elemet és Szepesit a 70-es évek kupaszerdáin még bírta, de a 20 Ampert nem fogja!
Végezetül Kedves Mágus-Árusok! Hagyjátok abba ezt a számháborút! Ne ígérgessetek olyanokat, amiről Ti sem vagytok meggyőződve, hogy azután szerény hajlékomban csapódjon le, tanácstalan, kérdésekkel teli, a Ti esetleges jövőbeni vásárlóitok népes hada. Félreértés ne essék, segítek, válaszolok mindenkinek, ezért voltam rövid ideig a Vaterán is. A felelőtlen ígérgetések, a hozzá nem értés azonban, rövid és hosszú távon sem hoznak semmi jót!
Előre!
HHO2
folyt. köv.