Happy Kitörési, Csendőr és Valentin Napot Mindenkinek!

Mostanában egyre többen keresnek azzal, ha 20-40-80-500-10.000 stb. %-os üzemanyag megtakarítást garantálok, ők vevők mindenre. Kérdésemre -nem mintha nem tudnám a választ- honnan vették ezeket a számokat, a válasz: hát mindenki ezt írja, tele van ezzel minden! Őszintén szólva már nekem is tele van a "+%§W'!  Éppen ezért , csak remélni tudom az összes érintett rátalál erre a bejegyzésre!

Először is amit garantálni tudok az a HHO generátor paraméterei, termelt gáz stb. Hogy a többit miért nem? Talán nem hiszek abban, amiről regélek? Nem hogy hiszek, de egyenesen tudom, ez a technika működik! Akkor miért nem "garantálom" az eredményt? Az elmúlt hónapok tesztjeinek fényében, essen erről lejjeb pár szó.

Először is  HHO generátorunkra tekintsünk úgy, mint egy fogyasztóra, ui. áramot vesz fel. Ez extra terhet ró elektromos generátorunkra, ami nem a semmiből jő, hanem motorunk hajtja. Itt keletkezik egy veszteség, amit próbálunk kigyenlíteni, sőt felülmúlni majd a termelt gáz hatásával. Az autók sokféleségének köszönhetően ez az egyensúlyi vagy kezdődő megtakarítási állapot, különböző autóknál nem egyazon ponton jelentkezik. Ezt a pontot a szakirodalom angolul "sweet point-nak" , édes pontnak is hívja. 

Miért ez a különbözőség? Először is a legtöbben még azzal sincsenek tisztában, autójuk generátora elbírja-e az extra 20-30 Amperes extra terhet? Ha nem, nincs miről tovább beszélni, ha csak nem cseréli le egy nagyobbra. Ha elbírja, azt is érdemes számításba vennünk, milyen autó van alattunk. Ha egy végletekig kihegyezett 1 literes Daewo Matiz-hoz hasonló autóra rákötjük a HHO szerkezetet, lehet, hogy utána 3-asnál feljebb nem tudunk kapcsolni. Ugyanaz a hatás mint a klímával. Ezek az az autók arra vannak tervezve, hogy a háziasszony egyedül elfutkározik a városban, max 60-al. Itt fogja produkálni a gyári 5-6 literes fogyasztást.  Tehát rákötöttük az extra "terhet". Szerencsétlen 1000-es motor próbálja kielégíteni a generátor igényét. Fogjuk rá, megoldja. Milyen áron? A fogyasztás jócskán megugrik. Ezt próbáljuk meg pozitív irányba fordítani!  Motorunkból gyárilag már kisajtoltak és kispóroltak mindent, így nem biztos, hogy a 3 literes elvárt fogyasztás reális lehet.

Ellenben egy testesebb motor, ami különböző terhelések mellett sem mutat lényeges eltérést, nem fogja túlzottan megsínyleni, az extra levett Amperszámot. Valószínűleg alapból többet is fogyaszt, tehát a megtakarítás is valószínűbb. Ebből nem azt akarom kihámozni, hogy ezzel vagy azzal az autóval nem érdemes foglalkozni, egész egyszerűen azt a pontot kell megtalálni, főleg az áramfelvételt figyelembe véve, ahol produkál értékelhető eredményt harci gázunk. Lehet, hogy az említett Daewo-nknál, egy olyan nevetséges mennyiségű gázzal és Amperszámmal érünk el hatást, amit nem is gondoltunk volna! De ne feledjük: újabb autóknál még leküzdendő akadály, a szenzorok kérdése!

Meggyőződésem, hogy az összes lehetséges megoldást figyelembe kell vennünk, ami a HHO generátor jóságfokát javítani tudja. Legyen az a belső ellenállás valamilyen formában történő csökkentése, vagy egy csoda elektronika alkalmazása. Mindezt úgy, hogy árban se szaladjunk el, megérje a befektetés. Majd el felejtettem! Plííííz ne próbáljuk meg a régi Sokol rádiónkból kivett drótokat használni a beszereléshez! Fájdalom, de le kell írnom: NEM FOGJA TÚLÉLNI, EL FOG OLVADNI!!! A 9 Voltos elemet és  Szepesit a 70-es évek kupaszerdáin még bírta, de a 20 Ampert nem fogja!

Végezetül Kedves  Mágus-Árusok! Hagyjátok abba ezt a számháborút! Ne ígérgessetek olyanokat, amiről Ti sem vagytok meggyőződve, hogy azután szerény hajlékomban csapódjon le, tanácstalan, kérdésekkel teli, a Ti esetleges jövőbeni vásárlóitok népes hada. Félreértés ne essék, segítek, válaszolok mindenkinek, ezért voltam rövid ideig a Vaterán is. A felelőtlen ígérgetések, a hozzá nem értés azonban, rövid és hosszú távon sem hoznak semmi jót!

Előre!

HHO2

folyt. köv.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrogen.blog.hu/api/trackback/id/tr302662801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imiapo 2011.02.16. 11:05:24

szia nagyon jól mondod én örülnék 10% megtakarításnak is kíváncsi vagyok mit fog hozni szerény 1.9 td intercooler golf 3.-am ban.??

patkolttojas 2011.02.16. 21:53:54

Sziasztok kedves Olvasók!

Egy kis kiegészítés a fenti bejegyzéshez:

A fogyasztás csökkenéssel kapcsolatban olvastam egy nagyon érdekes fejtegetést egy ausztrál oldalon, melyben egy bácsi a következőkre hívja fel a figyelmet:
Sokaknak az a kényszerképzete a hozzáadott durranógázzal kapcsolatban, hogy minél több, annál jobb! Ez tulajdon képen óriási tévedés és ebben biztos, hogy igaza van, mert már korábban itt is volt róla szó, hogy ez nem tézis. Ha valaki arra gondol, hogy tisztán durranógázzal hajtja majd az autóját, hát annak biztos igaza van, hogy akkor nagyon sok kell, de ez a mennyiség ahhoz kevés. Itt inkább, úgymond "katalizátor" szerepe van a hozzáadott gáznak. A katalizátor ugye meggyorsít egy folyamatot.
Jelen pillanatban a fosszilis üzemanyagok égésével teszi ezt, de még mielőtt valaki gyorsan belekötne, azt is elmondom, hogy nem az égés sebességében kell keresni a katalizálás szerepét, hanem a hengerbe bekerült hidrogén lángterjedési sebessége révén több üzemanyagot fog meggyújtani a jelen lévő fosszilis üzemanyagból. A "plusz energia" nem abból származik, hogy mennyi durranógáz jut egy ütemre, hanem abból, hogy az égés minősége javul. Márpedig, ha jobb hatásfokkal égetek el valamit, akkor jelen esetben nagyobb teljesítmény kerül a "kerekekre".
Ha a jobb minőségű égés következtében javul a hatásfok, akkor eldönthetem, hogy ezt a plusz energiát mire használom fel.
Ha a vezetési stílusom nem változik, akkor nyilván kevesebb hagyományos üzemanyaggal érem el ugyan azt a hatást, vagyis keréknyomatékot.
Ha a plusz nyereséget a "sportosabb" vezetésre fogom használni, akkor valószínű észre sem fogok venni semmiféle fogyasztáscsökkenést, mert elnyelte a cipőm a gázpedálon. Ettől ugyan rettenetesen boldog leszek, hogy jobban gyorsul az autó de ezt elfelejtve azonnal szidni kezdem az egész miskulanciát, hogy nem hozott nekem megtakarítást, csak egy csomó pénzt költöttem a "semmire".
De térjünk vissza az eredeti témára. A mennyiségre. Talán a jó Isten a megmondhatója csupán annak, hogy mennyi durranógáz is kell egyáltalán ehhez. Számtalan jobbnál jobb és rosszabbnál rosszabb autó futkos az országban. A legkorszerűbbekben már szuper számítógépek analizálják menet közben a motor paramétereit a másodperc tört része alatt és befolyásolják annak üzemanyag ellátását. Erre jövünk mi és el akarjuk magunkkal hitetni, hogy jó sok durranógázt hozzáadva nagyban fog javulni a motor teljesítménye. Javulna is a szerencsétlen, de ott a szuperszámítógép, a "board-computer"! A pillanatnyilag jól kihegyezett paramétereket egy csapásra agyonvágjuk, mert nem ismerjük a lelki világát a vezérlésnek, csak találgatjuk, viszont elvárjuk, hogy azonnal a felére essen a fogyasztás. Ez nem megy. Hosszú kísérletezés kell, alacsony gáztermeléssel indulva, folyamatos elemzéssel Ezt ajánlja a cikk írója. Szerintem is erősen meggondolandó.
Ezzel távolról sem azt akarom mondani, hogy nem járható út, sőt! Hiszen gondoljunk csak arra, hogy mit is csinál a katalizátor? A kipufogógázban jelen lévő el nem égett üzemanyag-maradékot utóégeti. Vagyis valóban kevesebb káros anyag kerül a levegőbe, de ez nem végez munkát! Ha viszont bekötjük a kis cellánkat, akkor ez a folyamat a munkaütem alatt a hengerfejben zajlik. Akkor a kérdés a következő: ez hatásosabb módja e a környezet kímélésének és a hatásfok növelésének, vagy a katalizátor?
Miért itt mondom ezeket? Egyszerűen azért, mert az a plusz terhelés, amely a cella használatából eredően a motort terheli, nem is olyan biztos, hogy idétlenül nagy kell, hogy legyen. OPTIMÁLIS, inkább ez a helyes kifejezés. A nagyságát pedig az fogja eldönteni, hogy az egyedileg megállapított gázigényhez mekkora cellát kell használnunk, annak milyen a hatásfoka, stb. stb.

Remélem minden olyan kedves Olvasóhoz el fog jutni ez a hozzászólás is, aki meg akarja győzni a spórolni kívánó felhasználókat, s e korszerű technológiát alkalmazni kívánók táborát arról, hogy csak az ő terméke a jó, sőt a legjobb! Garantált fogyasztás csökkenéssel kecsegtetve, sőt ígérve a vásárlóknak, akiknek még módjukban sem áll még kipróbálni sem egy ilyen technikát vásárlás előtt, mert arra legtöbb esetben nincs mód. De ha lenne is, a hatás bármennyire is hihetetlen nem egyik pillanatról a másikra jelentkezik, mint sokan ígérik, sőt holmi videókkal alá is támasztják a "volt füst, nincs füst" csodatrükkel.
Csak vásárlás előtt józanul kell egy kicsit gondolkodni. Sokat kell olvasni a technológiáról, mert egy kicsit újnak és szokatlannak tűnik, de sem nem új, sem nem szokatlan a jelenség, csak szeretnek ködösíteni ezzel kapcsolatban.
Tehát, sok-sok információ megosztására, tapasztalatok gyűjtésére van szükség még ahhoz, hogy egy általános érvényű szabályt le lehessen vonni a rendszer működéséről.

Egy dolog azonban biztos: MŰKÖDIK !

Üdvözlettel: patkolttojas

lütyő 2011.02.16. 22:55:15

@patkolttojas: Láttam énis a füstölős vidit de nemédremes beszélnise róla.

vízagy 2011.02.17. 17:29:40

@patkolttojas: Nagyon jó a gondolat meneted.Isten áldja a tisztán látásodat.

imiapo 2011.02.18. 07:43:52

valaki feltenné a füstös videó linkjét? meg sasolnám én is

roadless 2011.02.18. 11:50:22

Imiapo!
Kérdezhetek?
Nekem is 1.9 tdi-m van, és azt szeretném tudni, hogy hova kötötted be a gázt rendszeredben?
Köszi.

imiapo 2011.02.18. 17:16:31

@roadless: hali én még nem kötöttem be a készüléket most foom, de még a kiegyenlítő tartály beszerzésével küzdök.16 lemezes száraz cellá van .

imiapo 2011.02.18. 17:17:59

@roadless: ja és bocs a lészűrő és a turbó közé terveztem bekötni a turbóhoz közelebb. lehet a kartergáz csőbe.

hho2 2011.02.18. 17:49:58

@imiapo:
Szia!
Fülekkel felszerelhető 2 literes tartályom van, 2000.-/darab ha érdekel. Univerzális kiegyenlítőtartályként használják az USA-ban. A sapkája nem az igazi, nem zár rendesen, de tömítés sincs alatta.
HHO2

roadless 2011.02.18. 18:33:04

Imiapo, köszi, én is így gondoltam, illetve nekem már be volt kötve oda, csak nem volt túl frankó az állandóan szétégő biztikkel küzdeni, és abba maradt anno a kísérlet.
Kipróbáltam azt is, hogy ha már van turbó nyomás--aminek itt most nem örülök--akkor meg is lehetne nyomatni a fejlesztőt.Meg is tettem, egy kis átfúrt csavar segítségével, és lett ám nagy bubiképződés!!(illetve vízgőz képződés, de legalább látványos volt)A bubi-leválást segítette az tuti!
Azt hiszem mi még fogunk tapasztalatot cserélni, mert legalább végre valakivel megoszthatom a turbó diesel problémákat.
Mert az van bőven.
Ja, és tdi, vagy td-utólagos coolerrel?
Mert a 75-lovas td-vel azért kicsit könnyebb dolgunk lesz mint az elektromos tdi-vel(90LE)

lütyő 2011.02.18. 22:36:44

@roadless: Szevasz a TD motoróknál a levegőszűrőn szokot a szenzór lenni ezutánvan a gumis levegőcső és a turbó. A levegőszürő és a szenzór után érdemes bekötni. A turbó közelében igencsak melegszokott lenni. Biztosítékot autóhifi bóltban találsz ez tuti birja 40A de iten igen húzós az ára érdemesebb megrendelni innen autodvd.unas.hu/spd/JVJ-992005/Sinus_Live_MiniANL40_40_Amperes_aranyozott_Mini

roadless 2011.02.19. 10:50:40

Lütyő.

Ha a légmennyiség mérőre gondolsz mint szenzor, akkor az a helyzet, hogy az csak a tdi-ben van.
A sima td-ben szerencsére nincsen.
Az enyém is sima td, és szerintem Imiapóé is.A gondom azzal van, hogy a turbós kocsikba, a több levegő miatt valszeg több gáz is kell.Ráadásul nincs olyan jó szívóhatás mint a benzineseknél.(ezért kell külön vákuum pumpa a fékhez)
Ha esetleg van valakinek már tapasztalata turbós kocsival, azt szívesen venném.Ha már nekem lesz, természetesen én is közzé teszem amit tudok.Ez így fair.
Jó hogy szólsz, rohanok biztiért!

imiapo 2011.02.19. 13:43:45

@hho2: most kapok egy skoda fabiát500-ért ha nem jö be megláto mindene esetre kszi. mi van a issza caspó szeleppel már tbb mnt egy hónapja várom

lütyő 2011.02.19. 15:51:41

@imiapo: Visszacsapószelepek nem jók ! Lidl vagy Tescóba vehetel 000 fémszövetet párszáz forint .

imiapo 2011.02.19. 15:57:01

@lütyő: én meg arra a fém rozdamenetes dörzsire gondoltam ami olyan durva úgy néz ki mit az
eszterga forgács

lütyő 2011.02.19. 16:00:17

@roadless: Audi 2,5TD-bemn van szenzór ez biztos.

lütyő 2011.02.19. 16:01:51

@imiapo: Nem az a fémdörzsikeez nagyon nagyon finom.

imiapo 2011.02.19. 16:04:56

@imiapo: amit írsz a csúcsára álított cella- olyasmim van nekem is .az áram lefolyását megeakadályozandó saválló festéknek mi a neve? Nekem is le kéne kezelnem a furatok széleit!tetszik az a megoldásod!

lütyő 2011.02.19. 17:15:09

@imiapo: Amit én használok kereskedelmi forgalomban nem kapható. Ezzel a kukoricás doboz belsőfelét lakkozák. Halotamár külöbféle megoldásról: ragasztó, müanyagalapú festék. Ami a lényeg keresnikell ojat amit a lúgos elekrtolid nemoldfel. Ezt úgykell felkeni a furatra hogy 1-2mm takarjon a lemezen és a furat belsejétis takarja így egy gyűrűtképez ami még akkoristart ha a kötés megszűnik a lemezen mintegy hajszálvékony szigetelés ez elegendő .

imiapo 2011.02.19. 18:59:38

@lütyő: köszi a tanácsot ez ok. csak azt nem tudom kitől kérdezzem meg a boltban hogy mt nem old fel lúg ezek a z ladók manapság nem igen tudnak semmit

lütyő 2011.02.19. 20:13:37

@imiapo: Szerintem érdemes kisseb boltot felkeresni ahól az eledó a tulaj .

imiapo 2011.02.20. 08:08:15

aha tényleg na ezt meg próbálom

imiapo 2011.02.22. 06:44:45

@roadless@roadless: akkor nem jó biztit használtál! ezek a kétlábú műanyag biztik nem az állandó nagy áramra vannak tervezve azok olvadgatnak.

imiapo 2011.02.22. 07:43:21

@roadless: utólagos intercooler nem direct injection!a turbó előtt szerintem nincsnegatív nyomás van.tehát az minden képpen befele húzza a turbó felé az amúgy / minimális/ nyomáson érkező HHO-t.különben akkor a kartergázt sem szívná el!

lipcsikgabor 2011.02.22. 13:29:16

Sziasztok,

régebben kísérleteztem HHO-val én is, de a mostani profizmushoz képest csak egy "merülőforralót" sikerült létrehoznom.

Nagyon tetszik amiket leírtatok, újra kedvet kaptam én is egy szárazcella építéséhez.

Azóta már átalakítottam az autót LPG-re.
Ez lehet előny mert a mai gázrendszereknek saját vezérlése van, ami kommunikál az ECU-val és egy laptopról programozható, szóval elég profin be lehetne lőni valós menet közben mutatott értékek alapján. Ezzel az MAF és Lambda szonda probléma szerintem tökéletesen kiküszöbölhető, de marad a kérdés, hogy vajon az autó, hogy fogadja az LPG-HHO üzemet?

Mit gondoltok erről?

lütyő 2011.02.22. 18:30:10

@lipcsikgabor: Nekem gond nélkül becupantya. Nagyon szereti és szinte könyörög érte.

roadless 2011.02.22. 19:27:14

@imiapo: Látom elolvastad a neked írottakat, tök egyforma az autónk, ezért is gondoltam arra, ha neked nem gond, itt a fórumon megbeszélhetnénk a turbós tapasztalatokat.
Én épp most vágattam ki a két plexit, és csiszolom már a lemezeket is, szeretném mihamarabb bent tudni a cuccot.
A bizti is megvan a jobbikból.
Elektronika is zümmög már, úgyhogy van mit kísérletezni a közeljövőben.

imiapo 2011.02.22. 19:52:48

@roadless: biztid mijen van én még nem tudtam választani

lipcsikgabor 2011.02.22. 19:53:24

@lütyő: És van változás a fogyasztásodban?

tomabear 2011.02.22. 20:43:00

Sziasztok!
Nem emlékszem valaki felvetette már, hogy mi lenne akkor, ha épitenénk egy DC12V/AC12V-t és a frekit a belső, vagy önrezonanciához állitanánk be.

lütyő 2011.02.22. 20:57:19

@lipcsikgabor: Előzőhavi bejegyzésnél megtalálod. Üdv

roadless 2011.02.22. 21:53:09

@imiapo: Nem vittem túlzásba, és ezt kaptam az autós boltban.:
www.shopmania.hu/shopping~online-auto-felszereles~vasarlas-sal-biztositek-foglalat~p-6198676.html

Csak bizti nincs még bele, mert csak 60-amperos volt, az meg kicsit sok ide.
Szerintem 20-25 körül elégnek kellene lennie.Ez a legolcsóbb típus, én 1500-ért vettem, talán jó lesz.Késesnél biztos jobb!

Tomabear!
Váltó feszültséggel vizet bontani?Hacsak nem a Bingo Fuel-re gondolsz?:
jlnlabs.online.fr/bingofuel/index.htm

De én inkább maradnék az egyenáramnál.

Üdv.

imiapo 2011.02.22. 22:19:25

@roadless: 6-os kábel bele fér ebbe a foglalatba?

lipcsikgabor 2011.02.22. 22:24:47

@lütyő: Elég szépen szippant a te autód is!
Nekem a kiindulóértékek Ford Mondeo Kombi 4x4 2.0L

90 Km-es stabil átlaggal 9L
vegyes normál használat 13L
140 Km autópályán 13L
Város 16L

Persze mindezt gázból. Ha elkészült HHO-s átalakítás és beállítás majd beszámolok a fejleményekről.

roadless 2011.02.22. 22:58:52

@imiapo: Üdv.
Azt írja, hogy 10-es ig beveszi.(Átm:6.5mm)Szétszedtem, háát..
Nem egy világmárka, de egyenlőre megteszi.Tulajdonképpen aranyozott fémötvözet, amit ha lekaparok, akkor látszik hogy miből van.
van benne egy persely, amit ki lehet venni, és így már akár 50-es vezeték is belefér(Qvadrát).
Egy hernyócsavart tettek bele, de csak egy-másfél menet tart, úgyhogy meghúzni nem igazán kell, mert lehet megszakad!

imiapo 2011.02.23. 04:01:36

@roadless: hát nem is tudom énegy olyanrendszert bépítek ami elég izmos. szeretem a az "Orosz"megoldésokat majd nézek valami oroszosat.
neked amúgy mennyit zabál a géped, az enyém öblít rendesen.
most éppen mérem a fogyasztást. a coolert nyáron tettem bele előtte olyan 6.7 körnékén volt az átlaga.

roadless 2011.02.23. 11:28:44

@imiapo: Üdv.

Nekem is hasonló a fogyasztásom, de ez nem csoda, hiszen nem tdi, csak sima td.Szintén utólagos coolerrel.Amazok elmennek 4.5-5-el!
Már rég nem mértem, de 5.9, és 7.0-nél kissebb és nagyobb még nem volt.
Még trailerrel sem!
Pedig szegényem kapott azt is eleget.Kellett is bele nagyon a cooler, és éreztem is a különbséget!
Az egész hűtő előtt egy nagy renault cooler van, nagyobb mint maga a vízhűtő.
Ideje lenne újra lemérnem a fogyasztást, de most úgy szeretném, hogy egy spéci, utastérben lévő átlátszó kalibrált kanás mérőeszköz mérné, mert akkor menet közben is látnám, annélkül hogy több száz kilómétert kellene megtennem.Ezzel lehetne a HHO-s fogyasztást is pontosabban mérni, és a hibaszázalékot lejjebb tudnám vinni ami a mérést illeti.Még anyit, hogy az enyém Passat, de a motor ugyanaz, mint a Tied, AAZ_ motorkód, 75-Le.
Na, megyek, épp a lemezeket szabdalom a cellába!

Bubira fel!

hho2 2011.02.23. 13:30:19

@imiapo:
Szia!

Minden van, most eppen az USA-ban vagyok. Jovo heten leszek.
HHO2

imiapo 2011.02.23. 16:21:22

@roadless: sok sikert. milyen lemezed van?

roadless 2011.02.23. 20:39:25

@imiapo: Üdv.
Most hagytam abba azóta, de az már tuti, hogy legközelebb nem én csinálom, hanem kivágatom lézerrel!Hát ez egy küszködés!
Nem is a vágás, hanem a fúrás!
Volt már régebbről maradt sima Ko-lemezem nyolc darab, de most vágtam hozzá nyolcat.HSS-fúró ide, vagy oda, azért megküzdöttem mire kész lett!Na mindegy, holnap már csak a plexi, meg a szerelés maradt.Sajnos csak sima lemezem van, de első tapasztalatnak jó lesz.Lehet mire Tamás megjön az USÁ-ból, már elavult lesz a titán lemez is.
Izgatottan várom hogy miket tudott meg a nagy ámerikában.
Imi, neked sikerült lemezt szerválnod a múltkori sráctól?Hogy állsz a projekttel?

imiapo 2011.02.24. 03:30:56

nekem van 3db profin elkészített lézerel kivágatott bontóm. én nem hülyélkedek annak nincs mindíg jó vége! asráctól nem is tudom hogyan nem vettem meg cak az elméleti lehetőséget kérdeztem a beszerzésre. aztán valahogymegszakadtak atárgyalások.a plexi meló sem kis pálya.

roadless 2011.02.27. 21:21:21

Üdv.
No,elkészült a fejlesztő, de kipróbálni még nem tudtam, mert ahhoz még majd kell egy-két dolog.Viszont elővettem a régi játszósat, és kipróbáltam hogy működik-e a visszaégés gátlóm.
Nem működött.Viszont robbant akkorát, hogy még most is cseng a fülem!Már egész el szoktam tőle.Még a buborékoltató is szétrobbant, de a fejlesztő megmaradt.Sajna nekem az akváriumi porlasztó valamiért nem jött be, de nem tudom az okát, mivel egy videón láttam hogy csinálják, és ott nem durrant vissza nekik egyáltalán!Megpróbálom a dörzsit, amit a Lütyő mond, hátha..
Kérdés hogy Ő kipróbálta-e a működését hidrogénnel?

Ti hogy csináljátok a vízszint vezérlését?

-oooo+ 2011.02.28. 08:40:06

@roadless: Szia! Én akvárium porlasztókövet (2db, hengeres) használok visszaégés ellen ,és bevált.Úgy próbáld ki, hogy 1 lufit töltesz meg HHO-val, rákötöd a gátlót, és hosszú csövön(min. 3m)át gyújtod meg.

vízagy 2011.02.28. 09:16:18

@roadless: Félve bár,de újfent közzéteszem;CIGARETTA FÜSTSZŰRŐ Próbáltam,tökéletes.Volt aki (burkoltan )le hüjézett ezért,de a tényekre hallgatok,nem az(elő)ítéletekre.A lényeg,hogy kicsit"húzósan"menjen be a csőbe a filter.Nekem a legnagyobb visszarobbanásnál annyi történt,hogy kb.2 cm visszatolta a filtert.

roadless 2011.02.28. 15:19:02

Üdv, és köszi Nektek, de továbbra sem értem, hogy nekem miért nem jött össze az akváriumi porlasztó?S Neked miért.
Kettőt tettem egy müa. vízvezeték csőbe, de ha közvetlenül a végén meggyújtom a gázt, visszaég.
Még próbálkozom, de eddig a buborékoztató vált csak be, ott tuti nem tud továbbterjedni a láng.
Vízszinttel kapcsolatban valami ötlet?
süti beállítások módosítása