hho alkatrészek + kiegészítés

 2010.03.06. 09:02

 Alkatrészeket beszerezni leírás alapján sem egyszerű. A befőttes üveget nem is ajánlom, mert szétfagyhat és oda a lényeg. Egyébként alternatív megoldás a műanyag tárolóedény, ami fagyálló és hőálló.

A mikrózható edények tökéletesen megfelelnek, ha nem a laposat veszed:) A fedele meg legyen jól nyitható-zárható.

Az elektródákat 5kg-os kiszerelésben találtam, mint legkissebb mennyiséget itthon, ezért akinek kell jó minőségű elektróda (318) az bátran jelentkezzen. 1mm vastag métere 300Ft egy géphez kb. 3 méter kell. 

Drótot, csatlakozókat, beszerezni autós boltban is lehet.

A plexi megint nem egyszerű, mert az is táblában van, de lehet néhol méretre vágatni.

Az elektromos vezérlő alkatrészei egy elektronikai szakboltban fellelhetőek. (potméter, ellenállás) -> ezek a lambda szondát hivatottak átverni új autónál.

Ha esetleg nincs kedvetek vagy időtök alkatrészek után rohangálni... Komplett csomagot tudok még küldeni karburátoros, szívó diesel(96-ig), turbó diesel(96-ig), utána a computer nagyon beleszól az üzemanyag keverékbe.

kb.:1000m3-ként kell egy generátor. ez kitermeli a fogyasztandó gázt. Megfelelő beszerelés esetén 25-50% fogyasztáscsökkenés garantált.

Kiegészítés: A fogyasztáscsökkenés sok összetevős ezért garantálni nem lehet.

Miért?

  • például mert tetszik ahogy gyorsul a verda és elkezded neki nyomni (ahogy én is)
  • A lambda szonda szabályzás nem megfelelő. (nem könnyű beállítani, jobb is ha van zöldkártyás autószerelő ismerős)
  • nem találtad még meg az összhangot a keverék képzésben.(össze kell álnia a már meglévő renszerrel)
  • kifogásokat tudnék még de ezek egy kisérletező elmében csak a megoldandó feladatok részei amik amúgy is felmerülnek, ha ott tartasz...(gyenge lélekkel ne állj neki mert megtörnek és el megy a kedved)

Árak:

  •  csináld magad   1db 5000   
  •  összeszerelt     1db 7000

A csináld magad szetthez szükséges dolgok: fúrógép, ragasztópisztoly vagy kétkomponensű ragasztó, villáskulcsok, fűrész, fogók, satu és némi ügyesség.   

Nekem az első összeszerelés kb. 3 órát vett igénybe és rengeteg dolgot már másként csinálok mint először. 

Rendelni a hidrogen.hho@gmail.com címen tudtok. 

Jelenleg nem áll rendelkezésre rendelhető alkatrész, kivéve elektródának 318L (300/m)sav és lúg álló drót. korlátozott mennyiségben.

 

 

Címkék: alkatrész hidrogén generátor hho hogyan építsünk

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrogen.blog.hu/api/trackback/id/tr58883307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagyi1 2010.04.08. 17:01:54

Szia!

Van még 318L drótod?

nagyi1 2010.04.09. 08:41:19

Szia!

Helyileg hol?
Írj egy telefonszámot is ahol el tudlak érni!

Köszi!

zsolt hj 2010.04.16. 23:28:21

Helló!
Gratulálok az oldalhoz.
Nagyon érdekes dolgokrol írtok.
lenne nekem egy autó 1986-év
4000 diesel ebbe szeretnék szereltetni egy hho generátort
ami elég nagy teljesitményű.
Van ere mod?
Én még igazán nem látom át.
Köszönöm zsolt

l.c.y 2010.04.21. 13:04:19

@zsolt hj: Szia.Jó hírem van!Igen, van rá mód!Ha még 3-4 hét múlva is érdekel a dolog,azt hiszem én tudnék neked ebben segíteni.A napokban alakítom át én is az autómat.És hamarosan komolyabban szeretném ezt otthon csinálni.Még Angliában vagyunk fizikailag, de lélekben már otthon.Szóval ha pár hét múlva is aktuális lesz neked,akkor megdumálhatjuk.:)

sergeikov 2010.04.29. 17:08:02

Sziasztok!

Én is csináltam már pár generátort (merülőset és szárazat is). A mostani, legutolsó a következő: vettem a praktikerben inox lemezt, 3000 Ft-ért, ebből vágtam ki az elektródákat (6x10cm). Bicikli belsőből vágtam ki hozzá a tömítést (ez volt otthon, de kb. 600 Ft). Vettem még egy akril? vágódeszkát 700 Ft-rt a Corában, ez volt szétvágva, kilukasztva a két végén. Persze ez elhajlik, oldalelemnek nem jó, ezt küszöbbel oldottam meg. A küszöb ún. vasfából van, jó kemény, nem deformálódott el, nem is ereszt sehol a cella. Kellett még marha drágán (700 Ft) kábelsaru, mert már nem volt kedvem külön másik boltba menni. Jó vastag kábelt használtam, hogy minél kisebb legyen az ellenállás (6-os). Vettem még a praktikerben 5m 6-os csövet és a hozzá tartozó toldót is pár darabot (cső 150/m, toldó 700 Ft/3 db).
Nagyjából ennyi az anyaglista.
Ja, és vettem a magnum tuningnál két visszacsapó szelepet is, bár simán felrobbantottam még így is a buborékoltató tartályt :).
Elektrolitnak kálium karbonátot használtam 5%-ban elkeverve desztillált vízben.
A cella elrendezése:
-nnn+nnn-nnn+ elég jó a hatásfoka, zubog a víz rendesen a tartályban. Eddig még csak 6A-es akkutöltővel próbáltam, ami pár perc után lekapcsolt. Egy rossz aksival is tudtam működtetni, de az csak 8V-on üzemelt, mégis zubogtatta a vizet (8V-5.5A).
Mivel szétment a jó kis tartály teteje, ma újat csinálok, és ki is próbálom az autónkban (Skoda Fav. 1990). Hétvégén elutazunk az autóval, úgyhogy jövő héten írok a tapasztalataimról.
Mindenkinek eredményes kísérletezgetéseket! Vigyázzatok, nekem a legutolsó berobbanás után 2 órán keresztül csengett a fülem!
Üdv, Gergő

nick81 2010.05.17. 22:02:30

@sergeikov: A lemezeket hogy kötötted össze? Három negatív, és közötte egy pozítív?

nick81 2010.05.17. 22:14:24

@sergeikov: Kálium karbonátot hol sikerült szerezned?

lali57 2010.06.02. 09:17:02

Sziasztok én is kisérletezem,de még nem teljes a kép.Ha van olyan akineken már müködik azt szivesen venem a segitségét.köszi.Lali57

BAND R 2010.06.05. 09:29:36

Hello. Nagyon érdekes a dolog. Lenne egy 93-as 1.8 benzines wv vento. ajánlatot szeretnék kérni, mennyibe kerülne, mikor és hol? nem biztos, hogy egyedül menne lehet-e segítséget kérni tőled a beszereléshez?

hidrogén · http://hidrogen.blog.hu 2010.06.05. 09:41:22

Írjatok HHO2-nek cellabeépítés miatt. Itt a blogon, másik bejegyzésben megtaláljátok az elérhetőségét.

pittosi 2010.09.07. 12:30:34

@sergeikov: Ha jol értem,3 celásra csináltad 2+2+2 az 6v
Sorba kel kötni negativ az eleje pozitiv a vége. Közbe füzérbe a cellák egy régi akura gondoljj Úgy kel bekötni. Különben zárlat ként jelentkezik és hatalmas áramot vesz, fel.

kari142 2010.12.28. 18:54:28

Helló! Mindenki!!Ha jól veszem ki a hozzászólásokból elkészül a "vizbontó " amit az autó üzemettetésére lehet használni??? Kari

patkolttojas 2010.12.28. 20:08:37

@kari142: Szia! Rosszul látod! Szerintem rossz blogot olvastál! Összekevered a Meyer bácsi oldalát ezzel! Az mindenkinek csak a vágyálma, hogy kizárólag durranógázzal lehessen üzemeltetni egy autót! Szerintem itt senki nem írta, hogy az autójával egyetlen métert is ment volna tisztán HHO-val. Na de ne add fel, olvass sokat és ha tudsz valamit, vagy ráakadtál egy olyan linkre, ahol megtekinthető élőben egy tisztán durranógázzal üzemelő autó, amelyben a szükséges "üzemanyagot" magában az autóban termelik és azzal megy, akkor feltétlen jelezd!!!
Tényleg olvasgass sokat erről a dologról, mert nagyon érdekes, meg hasznos is! Üdvözöllek: patkolttojas

kari142 2010.12.28. 20:24:41

@patkolttojas: Helló! Jogos!! Rosszúl fogalmaztam nem teljesen csk részben ami kb 20% fogyasztás csökkenést eredményez.Üdv.Kari

patkolttojas 2010.12.28. 20:32:20

@kari142: Szia! Persze, ha nem is elkészült, de már részben sikerült a "nagyotmondók" lódításait legalább részben leleplezni, csak az a baj, hogy kevesen olvassák még ezt a blogot és sokan ugranak be nekik. Remélhetőleg ez is meg fog változni és igyekszik majd mindenki megfelelő körültekintéssel vásárolni, vagy ne adj Isten maga előállítani ezeket a kütyőket!

kari142 2010.12.28. 21:01:15

@patkolttojas: Helló! Köszi az útba igazitást! Akor ne akarjak ilyen"kütyüt" venni mert becsapnak? Különben injektoros benzines autóval kisérletezik valaki?Karcsi

patkolttojas 2010.12.28. 21:59:06

@kari142: Szia! Nem azt mondtam, hogy ne vegyél, hanem azt, hogy rettentően oda kell figyelni! Először olvass sokat a témáról, akár itt, akár a többi blogokban, és győződj meg róla, hogy amit venni akarsz, az árban és valóságos tudásban megfelel e az igényeidnek! Járd körül, ha lehet keress referenciákat, hasonlítsd össze az árakat. Nagyon fontos, hogy egyáltalán milyen autóba akarod beszerelni, vagy szereltetni, megfelelő hely áll e rendelkezésre a telepítéshez, kell e hozzá valamilyen elektronika (korszerűbb autóknál biztos, hogy kell!, s ha igen, akkor milyen és az mennyibe kerül. Tehát igyekezz olyan helyen megvenni, hogy akár személyesen is megnézhesd előtte, vagy kipróbálhasd, stb. stb. A magyar biztos olcsóbb, mint az amerikai. Ha magad rakod össze, akkor még többet spórolhatsz, még akkor is, ha kiváló minőségű, itthon is beszerezhető alkatrészekből teszed. Biztos, hogy az injektoros, benzines autó nem akadály, mert gondolom sokaknak van ma már ilyen, biztos kapsz rá válasz valamelyik fórumon, ha itt nem jelentkezne senki. Sajnos nekem nincs ilyenem, erre a kérdésre nem tudok válaszolni, csak ismételgetni tudnám a máshol olvasottakat. Ezt meg Te is megteheted, legalább sok-sok véleménnyel fogsz találkozni.
Ha egyéb kérdésed van, akkor tedd fel itt a fórumon, vagy akár email-ben is megkereshetsz vele bárkit, de jobb a nyilvánosság, mert mások is tanulhatnak belőle - ha akarnak.
Üdvözöllek: patkolttojas

kari142 2010.12.29. 18:58:27

Helló! Mindenki! Segitséget kérnék Opel Omega A -ba szerelnék HHO-t . Tanácsokat kérnék,tapasztalato stb. Bármi érdekel.Kari

skoda120 2011.01.04. 07:55:08

Helló.Milyen hátrányokkal jár ha nem 318L-es huzalt használok?Vastagságilag 2.4-es 347-es AWI huzalom van itthon.Spirálos feltekeréssel akarom késziteni a generátort.Köszi a segitséget mindenkitől.

hho2 2011.09.26. 07:16:20

@OOOO: Szia!

Elég komoly, átgondolt rendszernek néz ki! Tapasztalatok, erdmények?

HHO2
süti beállítások módosítása