Szurkolást????? Mihez is? Hogy bírjuk a benzináremelés maratont szusszal...
Mostanra gondolom minden Kedves Olvasónk visszatért a nyaralásból, feltöltődve energiával, élményekkel és (vagy) szilikonnal.
Gondoltam megosztom pár tapasztalatom, gondolatom a nagyérdeművel, ami az utolsó bejegyzés óta napvilágra került, netán izgat, vagy bosszant. Naná, hogy kell egy kis izgalom. Kis hazánkban amúgy sem történik sok minden...
Hogy mindjárt a bosszantó dolgokon essünk túl. Az elmúlt pár hónapban, de főleg a nyár folyamán örvendetesen megszaporodtak a HHO-val kereskedő emberkék. Szándékosan nem írtam foglalkozót, mert a megveszem-eladom játék, még nem jelent hozzáértést, törődést, foglalkozást. Először örültem is ennek a fellendülésnek, aztán ráncosodni kezdett a homlokom. Csak nem az fog történni, amiről pár bejegyzéssel ezelőtt már írtam? Új téma megjelenik-érdeklődés felfelé ível-rablók beugranak-csalódott érdeklődők kiugranak-téma halott. Ismerős a séma a giliszta, Amway érából? Nos minden jel arra mutat, megint a szokványos keringőt járjuk. Dől a "occsóság" mindenhonnan. Amikor érdeklődöm a kereskedőknél, dunsztjuk sincs mit árulnak. A legtudományosabb magyrázatok egyike: "ez olyan pótbenzin izé". Pfúúúú Szűz Anyám, ments meg minket az idióták nyilaitól!
1-2 "kereskedő" akkor vetette el nálam a sulykot, amikor titkolódzva szettet vettek tőlem. Egy időben ha valakinek nem tetszett a motyó, viszavettem. Igen ám, csak a jóhiszeműséget sokan, a palimadár szindrómával keverték. Pár hét elteltével, már csak szétszerelt, alkatrészeitől megfosztott, erőszakkal szétbarmolt szetteket kaptam és vettem vissza. Sztoj, kezeket fel, itt a vége! ...gondoltam én miután elkönyveltem az egészet. Látom, hallom sorban jelennek meg a piacon az enyémmel milliméterre megegyező méretű cellák, alkatrészek, fillérre megegyező áron. A puhatestűek ezután még e-mailben kérdezgetnek részleteket! Még ezzel sincs baj, nem tudja, hát nem tudja, de könyörgöm, így kell ezt csinálni, ennyire gerinctelenek vagyunk? Mellékszála az ügynek, hogy ezek a "feltalálók" egy hangot nem adnak tovább senkinek, tartják a titkot, műhelyükbe nem engednek be kuncsaftot. Ekkortájt, a gőzt leeresztendő teljesen más dolgokkal kezdtem foglakozni. Ekkor bukkantam egy igen-igen találó videóra, ami tökéletes leírása mai Agyarországunknak és egyben válaszom, a rengeteg képzelőerővel megáldott követőimnek.
Új bekezdés. Sajnos több százszor elhangzott kérésem sem talált túl érzékeny fülekre, miszerint adjuk közre hol, mi mennyi, mi a kínja berendezéseinknek, legyen az bárhonnan. Mivel a legtöbben a működés közben előforduló dolgokról vajmi keveset tudnak és végül is csak az eredmény érdekel mindenkit, így főleg ezután kutattam. Amire jutottam: az 5 liter alatt fogyasztó autóknál, hibahatáron belüli vagy csekély csökkenés várható. Betudható ez a végletekig elektronikázott szerkezeteknek, alulméretezett motoroknak, gyenge elektromos generátoroknak. 5 és 10 liter közötti fogyasztásnál az esetek nagy részében 15% körüli az eredmény. Miért fogalmazok ilyen sejtelmesen. Nos esetenként semmi eredmény nincs (ennek okát én sem tudom, de keresem) más esetekben lábfüggő is a dolog. Gondolná az ember, motor motor, de sajnos nem ilyen egyszerű a helyzet. Egyik ügyfelem saját bevallása szerint csak akkor ér el megtakarítást, ha nem akarja kiélvezni a HHO gázból adódó többlet teljesítményt. Ez a tipikus ön dönt esete. Élvezkedek vagy spórolok.10 literes fogyasztás felett 15-20% közötti a megtakarítás. Dieseleknél egyértelmű a HHO gáz koromtalanító hatása. Addíg amíg nem tisztul ki a motor, megtakarítás sincs. Ennek időtartama függ az autó korától, a lerakódás mértékétől. Egy más által épített és kamionba beszerelt szett esetében 3-4 hónap nagy futásteljesítmény után jelentkezett megtakarítás. Igaz, előtte az autó hónapokig csak daruzott.
Eme bejegyzés dátumán is látszik, pár hete kezdtem írni, de a napokban a TV2-n látott műsor beindította írhatnékomat. Lehet, valaki innen a blogról küldött egy SMS-t felhívva figyelmem a közelgő világszenzációra. Utólag is köszönöm! Adás: 2011-11-24, TV2 21:15. Mondtam is a páromnak, innen kezdve megint tele lesz az e-mail fiókom erről kérdezők leveleivel.. Ilyen biztosra tudnám az ötös lottó számait... Nem telt el 1 óra és jött az első.
Riport kb. 2 perc, 3 pécsi srácról, akik feltalálták a HHO bontót. Akkora felfedezést tettek, hogy már Svájcban is érdeklődnek utána!!! Hogy "vonaluk" van az efféle reklámra az biztos. Kikaparták, megérdemlik. Ha már így van, miért csinálnak magukból hülyét? Vagy csak én látom így, mert valamit konyítok hozzá? A problémáim a riporttal és a tálalással:
1. Nem ők a feltalálók!!! Faraday az 1800-as években találta meg és fektette le az elektrolízis alapjait. A bontó ilyen-olyan formában évtizedek óta jelen van a világban. Az való igaz, először magyar ember alkalmazta ezt autóban, a 70-es években. Az hogy reneszánszát éli napjainkban, ilyen üzemanyag árak mellett, nem csoda.
2. Fél, negyed, vagy nyolcad információk hangzanak el, konkrétumok nélkül. Aszongya: vízzel higítják a benzint, 3000-ért tankolok, meg hasonlók. Nem nézték meg magukat mielőtt adásba ment volna az anyag?
3. A riporter meg kukorékolta hozzá a hasonló sületlenségeket.
Összefoglalva: Aki látta és autója van, gondolom tátott szájjal nézte és lássuk be a nagy része, szóról-szóra elhitte az elhangzottakat. Miért? Mert 400 Ft.-os benzinárak mellett el akarja hinni amit lát, hall! Víz, olcsó, ingyen. Ezek a vezényszavak bármelyik autós nyáltermelését elindítják, mint anno Pavlov a kutyájáét. Kérdésem a régi: mi történik ha nem jelentkezik a beígért 20-40%-os megtakarítás? Akármi is történik, plííííz, ne engem kérdezzetek e-mailben erről! Ott az elérhetőségük.
Evezzünk pozitív töltésű vizekre! Az elmúlt hetekben, szinte naponta vannak újabbnál újabb bejelentések, hidrogén üzemeléssel kapcsolatban. Ki így ki úgy nyeri, termeli a gázt, de mára a napnál világosabban látszik, a hidrogén hajtás működik és helye van a mai energiaellátó rendszerben. Emlékszem 1-2 éve, "tudósok" mindenkit lehülyéztek , aki a vízben rejlő energiáról beszélt. Na ennyit a szakértőkről. Csak a margóra: pénzügyi elemzők pár, hónapja még Görögországot is menthetőnek sorolták be. ...és mi a helyzet ma? Totális csőd, szinte Európa egészén.
Szóval 100% hidrogénnel működő buszok Németország több nagyvárosában, hidrogént közvetve használó hibrid buszok Hong Kongban. Jut eszembe, bennfenntes infóm van az első, Finnországban készülő tanker hajóról, amit LPG fog hajtani 100%-ban. Szerintem a második gázzal hajtott, már hidrogénes lesz...
Kérdezhetnétek: jó ez mind szép, de miért érdekes ez nekünk? Mára, világszerte az üzemanyag árak elértek egy olyan szintet, amikor az autógyárak kénytelenek elszakadni az olajlobbitól, robbanásszerűen nyomulnak az elektromos és hibrid autók. (Stuttgartban a Porsche múzeumban lakozik, egy 1905-ből származó mind a négy kerekén elektromotoros szekér) Ezek, ma nekünk közönséges földi halandóknak, drágák.
Ezért, még jó pár évig a HHO kütyüknek igen is helyük van. A megoldásra váró feladat: egy olyan elektronika kifejlesztése, gazdaságos gyártása, ami lehetővé tenné, nagyon alacsony bevitt energiával, számottevő gáz termelését. Gondolok itt 1-3 Amperre, 2-3 liter gázra.
Érzésem és az olvasott információim alapján, valaki ehhez már közel, nagyon közel jár. Legyen ez egy felhívás, itthoni, elektronikához értő fejlesztőknek egy keringőre! Hátha lesz egy "igazi" feltalálónk.
Áldás, békesség!
HHO2