Fel fel Ti rabjai a MOL-nak!

A napokban két érdekes oldalra bukkantam, amit gondoltam gyorsan közzé teszek.

Az egyik, hogy az USA-ban már létezik Nemzetközi HHO Szervezet. Taggá válni kétféleképpen lehet. 1. Általános tag, évi 50 USD, céges tag évi 250 USD fejében. Ezért ha jól értem, állandó hírlevelekkel árasztanak el a HHO rendszerekkel, újdonságokkal kapcsolatban. A címük ihhoi.com Rendszeresen szerveznek versenyeket, kiállításokat. Ami számomra még érdekesebb volt, ha valaki vesz vagy épít valamilyen hidrogén generáló kütyüt, ebbe az intézetbe el lehet küldeni bevizsgáltatni. Több paramétert néznek a gáztermeléstől a felvett áramig, szinte mindent.  Gondolom a postázással együtt nem olcsó, de legalább van ilyen!

Céges ügyfeleknek pedig egy minőségi tanusítványt adnak, hogy a rendszere ezt és ezt tudja. Ez nem egy rossz dolog, főleg annak fényében nem, hogy egyre több száraz cella vagy egyéb hidrogén termelő szerkezet készítő, olyan orbitális baromságokat ír össze gáztermelés címén, hogy az már bossszantó.  Gondolok it az 5 lemezes szárazcellás, 10 liter/perc teljesítményű hivatkozásokra.

Nem titkolt szándékuk, hogy az intézet egyfajta szakértői csoporttá és minőségellenörző plénummá fejlődjön.  Mindig elcsodálkozom a jenkiken hová jutottak ebben a témában pár év alatt. Hiszen náluk a benzinárak kb. 5-6 éve szabadultak el, addig röhögtek a világon és autóztak 1 USD/gallon körüli áron.

Mi pedig idestova 20 éve szívunk keményen, de előtte sem volt olcsónak mndható a nafta. Ennek ellenére nem hallok, látok olyasfajta nyomulást ebben a témában mint odaát. Emberek, miért nem????? Jó, itt vagyunk egy páran, na de hol vannak a többiek? Megvárjuk az 5-600 Ft-os benzint és csendben tudomásul vesszük, hogy a milliós autók holnapra semmit nem érnek? No, gondolkodjunk és sokasodjunk!!!

A másik téma az 1 liter fogyasztású VW. Előrebocsátom ez egy 2008-as cikk, a gyár 2012-re tervezte a gyártást, de az üzemanyagárakra való tekintettel előrehozták 2 évvel. Aki tudja olvassa eredetiben:www.wired.com/autopia/2008/07/laugh-at-high-g/ , de a képek miatt is érdemes odalátogatni.

Dióhéjban magyarul: A VW összerakott egy könnyű, turbodiesel motoros autónak nevezhető biciklit, ami 1 litert eszik 100-on. Szénszálas kaszni 310 kg. Az ára egyenlőre 35000 EUR, de le szeretnék vinni 5000 környékére, 2012 táján és kb. 1000 darabot gyártanak évente. A prototípus egyhengeres 8.5 lőerős, de a széria kéthengeres lesz, később kiegészítve hibrid hajtással.

Ez magában nem is igazán nagy hír, ami az egészben felbosszant az az:  UGYE HOGY LEHET ALACSONY FOGYASZTÁSÚ AUTÓT ÉPÍTENI!

Ahogy a mellékelt ábra is mutatja, drága barátaim, a szívató rajtunk van rendesen, mondom ezt anélkül (mint eddig is), hogy összeesküvés elméleteket gyártanék!

A miegymás kategóriában pár érdekesség: a napokban Németországban jártam és eléggé letaglózott (pozitív értelemben) amit láttam. Passautól nyugatra az összes ház tetején, még az istállókon is, napelem, napkollektor. Hangsúlyozom az összesen, teljesen befedve. Kérdezem én: Ők ennyire gazdagok, vagy mi vagyunk ennyire gazdagok, hogy tudjuk fizetni a világon is egyedülállóan magas közüzemi díjakat?

A másik: Párizsban volt szerencsém meglátogatni egy Parisjec nevezetű kiállítást, ami kifejezetten kompozit anyagokkal foglalkozik. Mindez 3x akkora területen mint a BNV, egy csarnokban. Hogy hogy jön ez ide? A fent említett VW is kompozit anyagokból készült, így érve el a súlycsökkenést. Amit ott láttam attól is leesett az állam, hogy hol tartunk (tarthatnánk) az autóiparban is. Volt ott szénszálas repülőtől az autón át a kerékpárig minden. Cégek akik a Lamborghininek bedolgoznak, cégek akik az új Airbus 380 törzsét gyártják, kis bicikligyártó alakulatok stb. Ne feledjük, extra súly, extra energia! Hát így függ össze minden mindennel.

Kérd a benzint dupla buborékkal!!

Folyt köv.

Címkék: tudomány fogyasztás energia hho beméretés

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrogen.blog.hu/api/trackback/id/tr921945732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szsrobert 2010.05.20. 12:17:11

Üdv!

Tegyük fel, hogy 6 helyett 4 litert fog az autónk a HHO-val fogyasztani a 600Ft-os benzinből. Költség kevesebb, de a benzin vásárlásával még mindig a sokfejű sárkányt támogatod.
A megoldás a házilagos üzemanyaggyártás(áram, olaj, etanol).

kszabo 2010.05.21. 05:15:48

Használható autót kell gyártani.
Ld trabant új benzinellátással - www.envirofit.org/
- www.colostate.edu/media/green-power.aspx
~ 1200 cm2 motorral minden igényre lehet autót gyártani. A városi terepjáró-amerikai cirkáló kész zsarolás és jelkép arra, hogy a világ egy része kivonul a jövőtudatos társadalomból.
süti beállítások módosítása