Sziasztok!

Végre valahára el tudtam kezdeni saját tesztjeimet! Egyes alkatrészek, hozzávalók beszerzésével folyamatosan küzdök, de  úgy látszik, ez a Nagy Magyar Valóság állandósult része lesz.

Szóval a tesztek: olvastam már sok helyen, de most saját tapasztalat alapján mondhatom, hogy a szárazcellán belül egy párnak kell tekinteni egy +, egy -, és a köztes semleges lemezeket. Mivel mindannyian 12 Voltos autókat hajtunk, ez a rendszer kb. 13.5 Volton fog működni. Ez azt jelenti ha a 13.5-t elosztjuk 5-el (+ssss-), 2.7-et kapunk, ha 6-al (+sssss-), 2.25-öt. Ez a két szám két lemez közötti fesz esés. Miért érdekes ez? Ha 2 Volt környékén van ez az érték, elektrolitünk nem fog melegedni vagy max. 30 C-ig ami tolerálható., valamint a hatásfoka is jobb. Kevesebb árammal több naftát termelünk. Tesztelgetés közben 4 semlegessel elértem 1.9 Voltot is, de ez betudható mérési pontatlanságnak stb. Egy dolog az elmélet és más a gyakorlat... Igen elméletben 1.22 Voltnál kezdődik az elektrolízis, de sokan tapasztalják, hogy 1.6-1.7 alatt, vajmi kevés a pezsgés.

A másik irányszám ami bizonyítást nyert, 1 liter gázt kb. 10 A bevitellel nyerünk. Ha ez alatt vagyunk, az már egy nagyon jó hatásfokú cella. Egy 21 lemezessel 2 és 2.5 liter között csiholtam, 20 A környékén. Ha be tudnék újítani egy pontos mérőkét, most azt írtam volna 2.32 litert pontosan, de nincs ilyenem, vagyis van, de nem ennyire pontos. Mondhatom, 2 liter környékén már elég látványos a "bubitenger". Persze egy kis cellából ne próbáljunk kinyerni 2 litert, mert mint tudjuk a bontó felület nagysága egyenes arányban van a termelt gázzal. Az említett 21 lemezes cella össz. területe 6982.92 cm2. Arra még nem találtam egy irányadó számot, mennnyinek kéne lenni az áram sűrűségnek vagyis a felület/bevitt áram(teljesítmény). A végén ami viszont a lényeg: ne melegedjen, és kapjunk elég HHO gázt! A későbbiekben folyamatosan tudósítok az eredményekről.

A próbálkozók kategória: sokáig gondolkodtam mi tévő legyek, szóljak-ne szóljak, azoknak az emberkéknek akik a Teszveszen ill. a Vaterán HHO generátor címen műanyag bödönt árulnak, potom 14.000.-ért?  Ha működik egyáltalán ebből kb. 6-7 kell + az egyéb sallangok és a probléma még mindig adott, hogy az egész egy "buherátum"! A legújabb kreáció, a szilikonos tubusba nyomott 4-5 lemezcsík. Igaz ő "csak" 5000-t kér. A hozzájuk intézett kérdés-felelekből, azt látom lövésük nincs erről az egészről!!!!!

Aggályom az, hogy jó magyar szokás szerint egy jó dolgot majd sikerül totálisan lejáratni, mert hamar akarunk kaszálni!!!!! Végül arra jutottam, nem szólok amottan, hanem ha ezek a feltalálók olvassák ezt a blogot, könyörgöm elmondok mindent, (még kínozni sem kell) hogyan lehet egy normális cuccot összerakni (eddig is megtettem), és lassan fogom mondani hogy megértsék, csak fejezzék be ezt a kib@"!%=§di-t. Ha jelentkeznek, egy-két sör mellett még személyesen is bemutatom, csak plíz-plíz plíz legyen vége, mielőtt sokan kiábrándulnának ebből az egészből!

Végezetül ismét: nagyon nagy a csend emberek teszt eredmények ügyében. Írjatok, ez a fő eleme az egész dolog hihetőségének!!!!

Ne csak a bambit kérd dupla buborékkal!

folyt.köv.

HHO2

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrogen.blog.hu/api/trackback/id/tr32022410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apollo21 2010.05.22. 12:51:04

üdvözletem. A blogodra tegnap találtam, de már előtte is foglalkoztam, olvasgattam, a youtube-n nézegettem a különféle videókat. 1-2nek itt a linkje.
www.youtube.com/watch?v=GB43RO5qq2I
www.youtube.com/watch?v=uZGX-j2I7EE&feature=related
stb stb. már sokfélén gondolkoztam én is, de eddig csak fejben raktam össze. Ez a lemezes nekem új dolog.
msn; e-mail: dumszli@freemail.hu

-oooo+ 2010.05.22. 13:27:08

Szevasztok!Úgy tudom, hogy +ssss- lemezkonfiguráció esetén a lemezek közötti rések számával kell osztani a feszültséget, nem a lemezekével,tehát 5-tel, ill. +sssss- esetén 6-tal.

apollo21 2010.05.22. 17:56:54

valaki elmagyarázza nekem ezt a +sssss- és társainak a megoldóképletét, elmagyaráznátok? én nagyon analfabéta vagyok az elektronikához.:S

hho2 2010.05.22. 18:01:40

@-oooo+: Szia!
Köszi, igazad van, korrigálom a bejegyzést is.
HHO2

hho2 2010.05.22. 18:04:52

@apollo21: Szia!

A +SSSS-, vagy akárhány S, a semleges lemezeket jelöli, amire se pozitív, se negatív nincs kötve. A másik kettő, magáért beszél.A két pólus és a közte levő semlegesek, egy pár, bármennyire is páros vagy páratlan számúak a lemezek.
HHO2

apollo21 2010.05.22. 18:28:41

@hho2: köszönöm szépen, és akkor a +S darabszáma az a valós darabszámra utal vagy mindedj, h mennyit irnak belőle?

hho2 2010.05.22. 19:26:07

@apollo21: A valós darabszámot jelöli. Megszámolod a +-okat, meg a -_ okat meg az S-eket, összeadod és annyi lemezes a ketyere.
HHO2

sergeikov 2010.05.27. 09:53:43

Sziasztok!

Beraktam a cellát a kocsiba (már leírtam, hogy miből van, meg milyen, úgyhogy nem fogom megint...). A hatás érezhető volt, mindenféle mérés nélkül. 40%-60% arányban volt a kocsiban a benzin-etanol, amivel döcögősen ment (már írtam erről). Ezt a tankból leoldott kosznak tudtam be, most cserélem az üzemanyag szűrőt (megvártam az 500 km-t).
Pont vasárnap teszteltem VOLNA a fogyasztást (Budapest-Balatonlelle-Budapest pont 300 km), DE induláskor felrobbant az elektrolit tartályom :).
Következtetés: magnum tuningos visszacsapó szelepek (2 db is volt) NEM JÓK. Valószínűleg annyi gázt sikerült termelni, hogy a visszacsapó szelepeken átment (annyira nyitva voltak). Legalábbis erre tudok csak gondolni. Pedig a magnum tuningnál pont erre a felhasználásra árulják. Én már csak a rézcső-fém mosogatószivacs, vagy mi kombinációban bízom, amit a héten meg is csinálok, csak megint futhatok tartályért.
A kálium karbonát nem tűnt rossz megoldásnak, nem mar, ezért jó a sima autó belső is tömítésnek. Persze konkrét fogasztás mérés után tudok csak jót-rosszat mondani.
Szóval a visszacsapó szelepet el lehet felejteni!

Üdv, Gergő

-oooo+ 2010.05.27. 12:05:27

Sziasztok! Valaki közzé tehetne egy hatékony visszaégésgátlót, és hogy hogyan kell elkészíteni! Előre is kössz.

pittosi 2010.09.15. 19:26:24

Én nem használok viszacsapó szelept mert felesleges
A duranó gáz oxigén és hidrogén keveréke. Vagy a begyulladást kell megakagájozni. Inditás után induljon a gáztermelés .
a buborékoló egy ablakmosóból csináltam (kézi permetezö) anak keskeny szája van és hoszú nyaka és lapos .
Ha robbanás van kevés gáz van a rendszerbe . A táguló has tágul és nincs baj vigyázni kell mindig tele legyen.
süti beállítások módosítása