Haladunk a lenini úton!

 2010.05.30. 19:55

Sziasztok!

Kicsit megpezsdült a blog a hozzászólások révén, főleg Farkas HHO ügyben. Emberünk annyi ellentmondó információt hord össze a honlapján és a videóiban, hogy az már szédítő. Gondolom élőben se lett senki okosabb Kaposváron. X Amper x Liter stb. Egyébként nemes egyszerűséggel a HydroclubUSA által készített cellákat forgalmazza (jelentős felárral). Az ő honlapjukon megint más adatokat talál az érdeklődő.

T. Farkas kolléga, ha olvassa ezt a blogot, beszéljünk meg egy találkozót. Biztosan sok ember eljönne, Amper, Volt és gáz mennyiség mérővel felfegyverkezve, hogy lássuk a csodát!!! Ígérem legközelebb, ha Pesthez közelebb lesz a bemutató, én is ott leszek. Addig is marad a találgatás... Ja és a weboldalát kéne rendbe tenni, hogy ne hemzsegjen a helyesírási hibáktól se angolul, se magyarul. Itthon pedig bármennyire is ennek a nagy globális gazdaság című levevésnek vagyunk az elszenvedői, a pénzünk még mindig a Forint és nem a Kanadai Dollár!  A HUF/CAD árfolyam pedig több mint 10%-ot változott az elmúlt pár hétben, mondanom sem kell nem a Forint javára.

Megint az emberi tényezők! Szolgálati közlemény! Nem tudunk ingyen cellát adni, küldeni tesztelés céljából, még adat közlés fejében sem. A közeljövőben nem lesz kapható többé alkatrész, csak kész cella kit, behangolt PWM-el. Sem idő sem energia nincs arra, hogy többen telefonok és e-mailek tucatjaival árasszanak el, variálva, mire van szükségük, a végén pedig semmi nem kell. Semmi gond, csak ne raboljuk egymás idejét feleslegesen.

Egy lelkes érdeklődő, egyben elektronikában jártas szakember keresett fel elektronika ügyben, amiből reményeink szerint valami jó fog kikerekedni. Először PWM, azután a MAP és O2 elektronikák. Azt nem igazán értem, hogy Ámerókában és mindenhol ahol árulnak száraz cellákat, miért nem adnak a kithez PWM-t. Ahogy korábban említettem, a cella mérettől függően annyi áramot fog szívni amennyit csak tud. Visszajelzések alapján tudom, a 21 lemezes, 2-3%-os elektrolittel, 60A vagy még több. A 11 lemezes is 2%-os löttyel 24 A. Ez rengeteg!!!!! Mindenhol csak választható adalék a PWM. Eddigi tapasztalatok alapján bátran kijelenthetem: kell és kész. Enélkül szabályozhatatlan, kontrollálhatatlan és csak addig működik a cella amíg ki nem ég a biztosíték. Vagy lehet variálni az elektrolit belövésével, de ne ragadjunk le itt, merjünk profik lenni!

Már megint anyag mizéria. Bejáratott helyem ahol a lemezt vágattam, 100%-al felemelte a KO lemez árát március óta. Indok: az előző kolléga elszámolta magát, túl olcsón adták, ráfizettek, de a lemez ára is felment 12%-ot. Szerintem a 12 és a 100 között még van 88%.  A kolléga balf@%!+=§a pedig nem az én gondom, az ilyet ki kell dobni még időben, ha nem tudja mit csinál. Új helyeket kell keresni. Apropó, köszönöm a leveleket ez ügyben, de sajnos a tippek egyike se jött még be. LGT után szabadon: "nem adom fel míg egy darabban látsz..." Egy dolgot viszont képtelen vagyok megemészteni: ha van egy visszatérő ügyfél, miért kell kifent kaszával várni? Tőlünk nyugatra ez úgy műkszik, hogy még engedményt is adnak, kávé, süti, formás titkárnő és főleg nem veszik hülyére a megrendelőt.  Ennyire jól megy itthon??????????

Találtam (vagyis valaki ajánlotta) egy svájci céget , ahol Inconel nevű titán lemezeket árulnak. Felvettem velük a kapcsolatot, de árat nem közöltek. A  kivágás lézerrel Svájcban történik. Titán meg Svájc meg lézer, nem is feszegetem tovább a dolgot, mert szerintem a mi szintünkön horror ára lehet!!

Amiről ezelőtt írtam, hogy megmaradt az alacsony fogyasztás, HHO generátor nélkül is az autómban. Álljon itt egy újabb tapasztalat: kb. 4000 km után visszaállt a régi HHO generátor nélküli fogyasztásra.  Ki fogom próbálni még egyszer ezt a jelenséget. Borítékolom nem fog sikerülni, de ki tudja?

Úgy néz ki, egyre több gyakorlati tapasztalat fut be. Igérem folyamatosan közzéteszem.

folyt. köv.

HHO2

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrogen.blog.hu/api/trackback/id/tr252043025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tuning 2010.06.03. 23:38:13

Lehet, hogy nem vág pont ide a kérdésem, de kíváncsi vagy, hogy készített-e már valaki itt Joe cell-t, sikerült-e lelket lehelni belé?
Vagy eletleg látott működő pédányt a 2 szép szemével!

Tapasztaltabb kollégák megoszthatnák velünk azt amit sikerült elérniük vagy ellesniük!

Hallott már valaki olyanról, hogy dizelmotor működött volna Joe celláról?

Tuning 2010.06.03. 23:47:03

Kíváncsi vagyok még arra is, hogy sikerült-e valakinek megfejteni a Daniel Dingel cella titkát illetve hogy lehet megépíteni azt?

hho2 2010.06.04. 18:38:23

@degumentes: Már árat is kértem, csak az anyag 3000 Ft. egy 16x16cm-es lemez esetében, vágás nélkül.
70 EUR/kg.13-14 kg egy 2mx1m-es tábla. Lehet számolgatni.
HHO2

degumentes 2010.06.04. 18:49:41

Én is gondolkoztam a titánon, de nem olcsó:D A másik ötletem az az, hogy ezüst elektrolit segítségével galvanizálni a lemezeket! Mint tudjuk a nemesfémek a legellenállóbbak a lúgokkal és a savakkal szemben.

zeix 2010.06.06. 21:04:51

A legolcsóbb pwm generátor amivel találkoztam, az az akksis fúrónak a fordulatszám szabályzólya max. 12A

degumentes 2010.06.07. 17:51:44

@zeix: Az ha jól tudom, az triak vezérlés.

degumentes 2010.06.09. 21:04:40

hidrogén-peroxid-ot használt már valaki HHO rendszerbe?

hho2 2010.06.10. 12:51:54

Sziasztok!
30 Amperes, 12/24 Volt, 100 Hz-es PWM kapható, amíg a készlet tart. 11.000.-
Elérhetőség a szokásos.
HHO2

spori03 2011.01.26. 10:54:00

Igazán engem az érdekel,hogy hol tudnék beszerezni egy ilyen generátort normális áron

hho2 2011.01.26. 16:36:37

@spori03:
Szia!

Mit értesz normális áron? Nálam készen és alkatrészenként is van. Ha küldesz egy e-mailt, küldöm a listát.
tamasfabian(kukac)hotmail.com
HHO2
süti beállítások módosítása