Halló Fiúk, halló Lányok!

Ez a bejegyzés kicsit hirtelen felindulásból születik, született! Apropója, hogy visszatértem egy korábban már olvasgatott oldalra, hhogames.com/. Igen, értem angolul van és sokaknak ez kizáró ok. Meg lehet próbálni a Google fordítót a lényeget kihámozni, de nagy vonalakban reflektálnék miről is van szó.

Ez egy évek óta rendezett HHO kiállítás honlapja (kicsit még kezdetleges), amit Floridában rendeznek tavasszal és ősszel. Hogy érzékeltessem a segíteni akarás komolyságát, pár morzsa a kiálítás körülményeiről:

1.ingyenes parkolás több ezer!!! autó részére (nem a sárban, balkáni módon)

2. nuku belépő díj (pfúj, pancserek)

3. 100.000 USD összdíjazás szponzoroktól a legjobb HHO kütyü építőknek

4. 15-50 USD "asztal díj" ha árulsz is

5. ingyenes előadások, eszmecserék "csináld magad" műkedvelőknek

Miért is emeltem pont ezeket ki? Itthon, vidéken jártál már rendezvényen, ahol a sáros pusztában parkolási díjat szedtek? Emlékszel mennyi volt a belépő? Mit kaptál érte? Ha nem vagy benne a kaja maffiában és árulni szeretnél mennyi az esélyed? Egyébként mennyi is a stand (bódé) díja egy 3 napos rendezvényre? Hol van nálunk ingyenes fejtágítás? (a termékbemutatókat leszámítva, de azt tudjuk mire megy ki) Ja és egy apróság: a kiállítás a szervezőknek még ilyen feltételekkel is vastagon nyereséges!

Ismerem az amerikai mentalitást, ismerem az észjárásukat, éltem közöttük, dolgoztam velük. Nem dobom magam hanyatt tőlük, de legalább értik, tudják mi az első lépés, mitől döglik a légy, vagy szép lassan az olajcégek.  Ezek az alapok amit nekünk is el kellene végre sajátítanunk, és csak utána jön a tartalom, esetünkben a HHO téma.

Futótűzként terjed a kiállítás népszerűsége, már Kaliforniában és Montanában is vannak hasonló rendezvények. Részt vesz a Toyota és más autógyárak, népszerűsítve hibridjeiket. A idén a NASA is ott lesz!!!!!! Több kis város innen kapta az ötletet, beszerelték rendőr és tűzoltó autókba a szetteket, 10.000-ket megtakarítva, persze dollárban. Iskolákkal kötnek szerződéseket, hogy a gyakorlati órák keretében kísérletezzenek a HHO technológiával, majd megosztják a tapasztalatokat. (micsoda forrása a teszt eredményeknek!!!) Ezt egyébkéntt HHO generátorokat forgalmazó cégek pénzzel is támogatják. Iskola buszok százait szeretnék felszerelni. Gondolom a reklám kedvéért (is), az idén beszereltek egyet a Discovery-n látható, Halálos fogás sorozatbeli Time Bandit hajóra! Megtörni látszik a jég a médiában is: már nem csak a helyi újságok számolnak be az eseményről, hanem Amerika szerte. A TV híradásaiban állandó szóbeszéd tárgya lett. Soroljam?

Az eredményeikről is szólnék, persze ezeket mindig kis fenntartással kezelem, de gyanítom sok ezer érdeklődőt már nem könnyű becsapni.

- 3 literes gáztermelés 150 milliAmperrel

-csapvízzel, KOH nélkül gázt fejlesztő ketyere, 1 Amperrel, 1 liter/perc

- újdonság az ún. Hydrino, aminek a lényegét még nem értem, de állítólag óriási a kereslet

- HHO akkumulátor, elektromos fogyasztók üzemeltetésére

- előrelépés  ház fűtés terén

Akkor most írnék arról mi van nálunk. Ülök, írom a bejegyzéseket. Kísérletezgetek, páran mohón várják az erdményeket e-mailben, házhoz szállítva. Néha felbátorodnak, visszaírnak: részletes rajzod nincs? Olvasom a hozzászólásokat és szomorúan látom, egy helyben forgunk, nincs érdemi előrelépés. Nem akarok senkit megbántani, de sokan gyűjtik-gyűjtik az infókat, semmi hozzászólás, semmi tapasztalat megosztás. Azt hittem azt is sikerült tisztába tennünk, hogy jól működő szerkezetet csak odavaló anyagokból, megfelelően megmunkálva lehet összeszerelni. Ez az alap, vagy legalább is kellene lenni. Tudom nem olcsó, de ha az olcsóság a cél, ott a józsefvárosi piac. Ott minden "occójé" van. Ehelyett olvasom a "tuti recepteket" és személyesen látok HHO generátoroknak látszó tárgyakat. Más vonalon tömegével jelentkeznek a főleg elektronikára megoldást tudó emberek serege, óriási hasznot remélve. Mondjam az eredményt? Egy betü, vagy szám megteszi, kinek hogy tetszik...

A végére a költői kérdés: mi mikor fogunk (főleg agyban) készen állni arra, hogy összejöjjünk, megbeszéljük, közreadjuk, terjesszük azt amink van, ne adj Isten mikor szervezünk egy ilyen rendszeres kiállítást?

Tehát, ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!!!!!!!!

P.s. Bocs ha megzavartam bárkit is abbéli vívódásában, hogy melyik ügyeletes naplopóra szavazzon októberben, bármilyen színt is öltött a kaméleon. Elvégre a bőröd, a léted a tét. Vágod? No politika!

Október 10-én adalék a fent leírtakhoz: fenntarthatósági konferencia lészen November 18-19-én, Balatonalmádiban. No álljon itt a részvételi díjakról regélő link: fenntarthatosagicsucs.piacesprofit.hu/

Nos, kedves elvtársak fentebb erről regéltem! Hogy akarják az átlag földi halandót bevonni, ilyen részvételi díjak mellett? Véleményem szerint a HHO technológiának ott lenne a helye,de... HÜLYE AZÉRT NEM VAGYOK! Mondjuk a szervező "cég" neve is sokat elárul: Piac és profit.

Végezetül álljon itt a hablaty miről fog szólni az egész!

"A kétnapos, kiállítással egybekötött konferencia a fenntartható fejlődésért tevő, cselekvő, felelősen gondolkodó és élő emberek, cégek, szervezetek évről évre visszatérő találkozója kíván lenni.  Az 1992-es Riói Nyilatkozat és a 2002-es johanessburgi Fenntartható Fejlődési Világtalálkozó után, a fenntarthatósági  világcsúcstalálkozó 2012-es eseménye előtt az Első Magyar „Fenntarthatósági Csúcs” konferencia a hazai  szereplőket hívja egybe, számvetésre és jövőkép megrajzolására. A széles körű társadalmi párbeszéd célja: egybegyűjteni a fenntartható fejlődés érdekkörébe tartozó gondolatokat, tetteket, cselekedeteket, a fenntarthatóság teljes körű megértése, a fenntartható fejlődésért munkálkodók eredményeinek összefűzése, az egyén és a különböző csoportosulások felelősségének tudatosítása érdekében. Fontos küldetése: a konferencián létrejött tudások megőrzése, a  széles nyilvánosság felé közvetítése. Tehát a társadalom szereplői felelősségérzetének erősítése.
A  fenntartható fejlődés előmozdítása érdekében a konferencián részt vevők egymástól is tanulhatnak, s új tudásokkal gazdagodva, azt beépítve munkájukba, jó példát mutathatnak a környezetükben élők számára.
S nem utolsósorban: a fenntarthatóság szempontjait szolgáló termékek, szolgáltatások bemutatkozása egyben üzletkötési lehetőségeket is szolgál, s annak bizonyítékául, hogy megtalálható a fenntarthatósági és üzleti érdekek harmóniája.

A konferencián a fenntartható fejlődést globális, európai uniós és nemzeti vetületből  is tárgyaljuk.

A széles körű párbeszéd, közös gondolkodás résztvevői:

a kormány, a tudományos élet, az oktatás, a PR- és kommunikációs szakma képviselői, az üzleti élet társadalmi felelősségvállalást gyakorló képviselői, a környezettudatos, környezetvédő, klímaváltozás ütemét csökkentő termékek, szolgáltatások előállítói, a gondolkodásmód-váltásban dolgozó szervezetek, nagy gondolkodók, a tanulók és tanítók, az egészség szakértői, a civil szervezetek."

Miért nem lehet egy ilyen "konferenciát" mindenki számára elérhetővé tenni árban és térben? Mondjuk a Városligetben, ne adj Isten ingyen.

No így megyünk majd lassan, sehová. Dumaszínház, levevés, érdemi, kézzelfogható munka pedig sehol!

Hajrá Magyarország!!!???

folyt. köv.

HHO2

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrogen.blog.hu/api/trackback/id/tr162311967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vespapierre 2010.09.21. 14:25:35

Üdv,

egy itthoni találkozó megszervezésének akkor lenne értelme, ha legalább látnánk, ki az, akinek kézzel fogható eredménye, információja, bizonyítéka van. ( Konkrétan hajlandó egy ilyen összeröffenésre odajönni a megépített és működőképes rendszerével! )
Eddig ha jól látom nagyon könnyen meg tudjuk ezt számolni sajnos. De ne legyen igazam!
Szerencsére hasonlóképpen gondolkodunk, így ha ilyenre kerülne a sor számíthatsz rám.
Az utolsó verziós cella eredmények még váratnak magukra idő hiányában, de rajta vagyok! Persze azóta tapasztalat van bőven...

Első blikkre a 150mA -es 3 literes gáztermelést úgy tudom elképzelni, hogy a táplálást megoldják még plusz forrásokkal, hogy ne csak a kocsi rendszerét terhelje (napelem?? ). Ez csak egy tipp.
Üdv,
pierre

patkolttojas 2010.09.21. 20:08:51

Sziasztok! Mindenben igazatok van. Viszont egy kérdés azért foglalkoztat: látott már valaki bármiféle hiteles, vagy nem hiteles mérést pl. a Bob Boyce féle vízbontóról? Ha igen, akkor tegye már fel ide a fórumra a linkjét, hogy mindenki megnézhesse. Vagy lehet bármiféle rendszer mérése, ami eléri a 8-as MMW értéket! Én már azzal is boldog lennék. Szerintem viszont nagyon is sokan vannak itt kis Hazánkban, akik igen is értek el már eredményeket, de a féltékenység, illetve féltés miatt nem publikálnak, inkább megtartják maguknak az ismereteket - hiszen a viccben is ez van.
Pistike folyton kérdéseket tesz fel a papájának, aki soha nem válaszol, mire ezt hallván az asszony rászól az urára: Miért nem válaszolsz már annak a gyereknek! Minek, volt a válasz, hiszen úgy tanul, ha kérdez!!!
Azt hiszem ez van.
Ha segítség, akkor lemezt itt is lehet beszerezni és vágják is, a mostani áraikat nem tudom: www.luinox.hu/
Lehet, hogy HHO2 (Tamás) is tud közzétenni valami beszerzési forrást, az övét nem tudom.

sergeikov 2010.09.22. 15:42:58

@vespapierre: Szerintem a 150mA-t magasfeszültségű (több kiloVolt) egyenárammal érik el. A Ravi-féle Meyer replikációban is így van, azt hiszem.
Egyébként én állok elébe a teszteknek, személyes találkozóknak. Ebből csak jó sülhet ki (bár az én hidrogén generátorom is "barkács", de legalább működik még).
Még ez a fűtés dolog izgat nagyon, nem csak az autó fogyasztás-csökkentés. Már csináltam egy hho-égető fejet, ma próbálom ki.

sergeikov 2010.09.24. 09:53:15

Sziasztok!

Új tapasztalatok. Tegnap gyújtogattam a gázt, meg tegnapelőtt is. Első próbánál nem akart folyamatosan égni, pedig egy labda-pumpa szelepet használtam, ami nem egy nagy keresztmetszet... A láng kb. 1 cm volt. A cella elrendezése -nnnn+nnnn- (egyébként így használom negyed éve). A visszaégés gátlók rendesen működtek.
Tegnap, a második próbánál gondoltam egyet és megfordítottam a polaritást, tehát az elrendezés +nnnn-nnnn+ lett. Érezhetően több buborék fejlődött, és amikor meggyújtottam, akkor 3-4 cm-es láng volt, persze ez sem folyamatos. A magyarázat az, gondolom, hogy több H2 tartalmú gáz fejlődik ezzel a polaritással. Most így is hagytam, még kicsit erősebb az autó.
A lánggal kapcsolatban szerintem az a gond, hogy túl szűk a keresztmetszet, úgyhogy most ez a következő tesztelendő rész.
Sok sikert, Gergő

pittosi 2010.09.26. 10:14:31

Probléma nálam az égetés .
Az Oxigént és a Hidtogént szét kéne választani .
Ha keverve van duranógáz .
Az robbanos.
Láttam ojan bontót ami merülős cella hegesztőpisztojt hajtott . Éget a lángnál keverte az oxigént A filmen a fajsuj választota szét mert felül ment ki a hidrogén de hova nent at oxigén?

pittosi 2010.09.26. 12:16:21

@sergeikov: A lándod azért szakad le mert a gáz utántőltés kevés . Nyomás alá kell hejezni 0,1 bár-nál már fojamatos az égés.
De töled is azt kérdem , mert engem az izgat hova teszed az oxigént . ok kütőn válik a fajsuj miatt de elöbb utobb kijön .
akor meg nem ég hanem robban és cseszheted a viszaégés gátlót hacsak nem kotyogó légtér nélkül.
ha letudjuk választani az oxigént akkor biztonságos égét érhetünk el . ahez egy ézzékelő kéne ami kiengedi az oxigént ha sok van nehogy robanjon .
Ha kocsihoz használjuk nem lényeges .
De ha ojan bugyogtatót használnánk ami a légtér aljáról ereszti az oxigént a tetejéről a hidrogént gzpisztojjat csucsban keverve arányos lesz a fogyasztás nincs viszaégés tehát két csővel lell a gázt vezetni és elkerülhető a robbanás mert az oxigén nem ég a hidrogén se ég magába.

lütyő 2010.09.26. 19:02:44

Találkozóban és eszmecserében bene lenék . Egyedül a hejszin ami kérdésesé tené a részvételem .

sergeikov 2010.09.27. 11:53:56

@vespapierre: Szia!
Semmiképp sem akarjom elnyomni az itteni munkát. Az előző kommentből ne olvassátok a "lángos" részt, bocs ha off-topic voltam. Bár a polaritás váltás szerintem ide tartozik: ha nem gyújtogatom a gázt, nem vettem volna észre, hogy polaritás váltásnál nagyobb a láng, tehát több a hidrogén. A hidrogén többlet meg nem csak a lánghoz fontos, hanem ide is, a fogyasztás csökkentéshez.
A 10%-os oldat pedig tényleg sok, itt is mindenki max. 5%-ot javasol.
Részemről már írtam, hogy szívesen benne vagyok minden személyes találkozóban. Ha ilyen lassan jön össze a részvételi lista, akkor egy közös időpont megbeszélése milyen lesz? :)
Sok sikert!
Gergő

sergeikov 2010.09.27. 12:35:37

@pittosi: Szia!
Erre még válaszolok, de aztán már ne lángoljunk...
A sima vízbontómat használom, ami a kocsiban is van. A neten nagyon sok égetős videó van, senki sem választja külön, mégis megy nekik.
Biztos a nyomást kell fokoznom...
Köszi!
Üdv, Gergő

csüszi 2010.09.27. 18:17:34

Üdv.
A középen minuszos alul és a két szélén pozitív bekötést én is megerősítem.Kipróbáltam szinte minden elrendezést meg elektrolitot.Nekem a csak tiszta forrásvízü és Boost konverterrel előállított PWM-el szaggatott feszültségű csattant a legjobban.
Egy találkozóra én is feliratkozok ha lehet.

pittosi 2010.09.27. 19:46:15

@sergeikov: Kedves Gergö.
Én is kocsiba használom .
Volt szó a berobbansról , visszacsaposzelep.
Ez miat vetetem fel a szétválasztást mert itt írták a gyujtogatást .
l
begyujtani csak a tiszta HH lehet Mert a HH HH OO az roban ,nem ég.És ha viszabeszél a motor akor elszál a bugyogtató!

sergeikov 2010.09.28. 15:28:51

@pittosi: Szia.
Először a magnum tuningnál vettem visszacsapó szelepet. Azzal robbant fel a tartály a kocsiban. Nekem csak a rézcsőbe tuszkolt fémgyapot (réz, acél, bronz) jött be, de az már több hónapja jó.
És nem akadékoskodni akarok, de tényleg nem kell szétválasztani, hogy lánggal égjen, csak kell egy megfelelő nyomás a rendszerben.

patkolttojas 2010.10.04. 19:23:26

Sziasztok! Tekintettel a nagy aktivitásra, aki kísérletezni akar, annak szíves figyelmébe ajánlom a következőt:
www.retrobogo.hu/hhoblog/?p=124#comment-10

Csak azért nem írom le ide, még egyszer, mert szerintem Pierre blogját is népszerűsíteni kell egy kicsit, mert kevés ott is a "látogató". Olvasgassatok egy kicsit ott is!
Találtam egy másik fórumot is ahol HHO témával is foglalkoznak:
www.hobbielektronika.hu/forum/topic_2556_10_ASC.html

Én végigolvastam mind a két blogot A-Z -ig, ott is van sok sok emberke, aki szerintem okosodhatna és segítségre szorul a témában. Ezt csak azért mondom, mert a magam részéről igyekszem minden információt megosztani mindenkivel a témával kapcsolatban, de főleg azokat a dolgokat, amiket meg is csináltam, avagy kipróbáltam. Bevallom egy-két emberkén kívül nem igen reagál rá senki, tisztelet a kivételnek - a jelenlévők mindig kivételek!
EZÉRT NEM MEGYÜNK SEMMIRE !

Üdv mindenkinek és további jó buborékgyártást! patkolttojas

sergeikov 2010.10.04. 23:22:11

Sziasztok!
Én a hobbielektronikán kívül még az index fórumot szoktam nézegetni, ott is van egy-két jó ötlet:
forum.index.hu/Article/showArticle?t=9137093&la=103838032
Tényleg inaktív mindenki.
Én most kiszereltem a bontót, mert vizsgázott a kocsi. Próbálom optimalizálni a rendszert, hogy kevesebb legyen az áramfelvétel. Nem egyszerű.
Üdv, sok sikert, Gergő

lütyő 2010.10.06. 16:49:54

Olvasgatok énís ezt azt . A mágneses dolog nem lehetjó azért mert a mágnesesmezö nemjutát a rozsdamentes lemezen . A semleges nélküli na eben van fantázia .

amper-vadasz 2010.10.07. 20:57:02

@lütyő: "A mágneses dolog nem lehetjó azért mert a mágnesesmezö nemjutát a rozsdamentes lemezen ."

Az áramjárta vezetőn ( pl. elektródán ) , az áram irányára merőlegesen mágneses mező ébred. Az ellentétes mágneses pólusok É - D vonzzák egymást, az azonos mágneses pólusok É - É és D - D taszítják egymást. A mágneses mezővel érdemes komolyan számolni az elektrolízises vízbontásnál.

pacek75 2010.10.11. 21:13:46

Hello!

Van egy eladó PWM szabályzóm + egy portugál vízbontóm ha valakit érdekel. 2.5 TD-ben volt de nem történik semmi. Belefáradtam. Akit érdekel írjon a quattro@citromail.hu emilre.

vespapierre 2010.10.12. 15:28:20

Sziasztok,
egy hasznos dolog a habzás témakörben. Sok dolgot kipróbáltam, sokat szívtam...
Ami bejött: a hab képződés csökkentésére, megszüntetésére pár csepp poliszilokszán tartalmú folyadék kell! Ez szinte azonnal szétzavarja a habot, és nem is képződik új!!

lütyő 2010.10.13. 13:14:02

@vespapierre: Egy vidit felraknál valahova ?

lütyő 2010.10.15. 10:40:13

@vespapierre: Hogyál a teknika a habosodás és egyebek. Egy vidi töbetmond mindenél ! Valahova felnyomod és a linket berakod ide . Üdv

lütyő 2010.10.19. 12:42:18

3L turbó dizelnek menyi gázt kelene kapnia ?

120kg 2010.10.21. 20:15:51

Üdv A szivárgó áramok ellen
furat leszigetelését sikerült valakinek jól megoldania? Mivel?
Milyen széles legyen a szigetelés a furat körül?
Ha keringetni szeretném az elektrolitot, milyen szivattyút használjak?
A hideg ellen van valami hasznos ötlet?(jönnek a fagyok)
Köszönök minden választ ,és segítséget.

hho2 2010.10.21. 21:10:15

@120kg: Szia!

Bármilyen műgyanta jó, amit nem old a lúg. Mivel úgyis ecsettel viszed fel a gyantát, túl keskeny úgy sem lesz a a furat körül, de pár mm már bőven elég.
Az akvárium szivattyú tökéletes, de tapasztalatból mondom, semmi mérhető értékelhető értelme nem volt a szivattyú használatának. Mivel lúgról beszélünk a fagyáspontja alacsonyabb mint a sima vízé, de sima ablakmosó folyadék vagy kevés alkohol megteszi.
HHO2

120kg 2010.10.23. 11:54:05

Helló
Találtam egy üzletet ahol tömlőcsatlakozót árulnak
1/4" -6mm 1/4-8mm 1/4-10mm- tömlőhöz . Egy 21 lemezes bontót építenék. Milyen vastag kivezetéssel vegyek csatlakozót? A vastagabb jobb?
Köszönök minden segítséget!

lütyő 2010.10.26. 00:40:14

Csaj most óĺvastam komferencia árait igazi horor halandó embernek nemvaló . Gondolom nemis mutatnánkjol szaladgáló gyerekel .

Rbor 2010.11.04. 20:34:54

Sziasztok
ennek az oldalnak a fordításában tud valaki segíteni?fem7.uniag.sk:8880/kexo/node/54

120kg 2010.11.07. 19:14:34

Sziasztok
Vásároltam 316 os lemezt hivatalosan cégtől számlával.
Itthon rátettem egy erős mágnest nem fogta. Kaptam egy pár olyan erős mágnest ami a kézfejemen keresztül meg tartja egymást. Ez már egy kicsit tapad a lemezre . A saját súlyától le esik. Ez nem okoz gondot? Szerintetek ez biztosan olyan lemez mint ami a számlán szerepelt? Kicsit bizonytalan lettem.
Köszönöm a válaszokat előre is.
Elnézést ha butaság a kérdésem.

hho2 2010.11.08. 07:07:00

Szia!

A rozsdamentes lemezek nem mágnesezhetők, így nagy valószínűséggel azt kaptál. Ha hosszútávon sem marja meg a lúg, nem jön a generátorodból barna lé, akkor végképp biztos lehetsz benne.
Üdv
HHO2

saxon 2011.02.06. 12:26:25

@vespapierre: Szia. Nem tudom mi az a poliszilokszan, a neten sem találtam erre utaló irást. Melyik folyadékban található meg ez az anyag. Sokan küzdünk a habosodással. köszi. üdv, saxon

saxon 2011.02.06. 12:42:26

@sergeikov: Szia én is támogatom az ingyenes összejöveteleket legalább évente. Mi is építünk hho generátorokat három különböző méretben, tökéletesen működnek, most az elektronikán dolgozunk, keresünk mikroelektronikában gyakorlott szakembereket.
Nagyon hasznos oldal a www.panaceauniversity.org nagyon sokat lehet belőle tanulni, többek közt a hho égetést is.
üdv. saxon
süti beállítások módosítása