Új hírek, teszteredmények.

 2010.05.22. 19:23

Friss hír, ami nem túl jó, de ezt is közzé kell tennem. A MAP vezérlő áramkör, diesel autókban nem működik. Pár napja ott voltam, amikor beszereltek egy ilyet, semmit nem reagált rá a motor, csak extrém végállásban felvillant a motor ellenőrző lámpa. Az autóban volt egy HHO generátor, ami így nem produkált semmilyen fogyasztás csökkenést. Így a probléma megoldásáig, a MAP szenzorral vezérelt diesel autók kiestek. Még egy kérdés ami megoldásra vár. Aki hallja adja át, keressük a megoldást!!!

Egyébként egy lehetséges megoldás lehet még az ECU átprogramozása. Régi chip ki, új átprogramozott chip be. Nem tudom mennyire járható ez az út, de rally autókat tudomásom szerint ugyanígy programoznak. Így feleslegessá válna külön kezelgetni a MAP és O2 szenzorokat, és a MAP jelén keresztül lehetne szabályozni a száraz cella gáztermelését is, a PWM-t kiváltandó. Tehát ha valaki jártas programozásban, érez magában annyi tehetséget és érdekelné a téma, a kihívás, írjon , jelentkezzen!

A tesztek közepén járok és jó pár meglepő dolgot tapasztaltam. Állandó 14 Voltot tápláltam, 5%-os elektrolittel. Futtattam cellát 2-3 és 4 semleges lemezes konfigurációval és láss csodát nincs különbség, a két lemez közti feszültségben!  Ellenben az áram növelésével egyetemben, a lemezek közötti fesz is nőtt. Álljon itt egy pár adat : 5 A 1.7 Volt, 10 A 1.8 Volt, 20 A 2 Volt, 30 A 2.1 Volt, 40 Amper 2.4 Volt. Külön-külön nem méricskéltem az elektrolit hőmérsékletét, de több órán keresztül működött és kéz melegnél valamivel melegebb volt. Forrásról meg 40-50 fokos vízről szó nincs! Teszteltem a cellákat PWM (szabályzás nélkül) és 2-30 Amperig, 2 Amperonként növelve az áramot, közben mérve a termelt gázt. Mindegy mekkora a cella 2 Ampernél semmi érdemleges nem történik. 4 Ampernél kezdődik az élet, lemezszámtól függően 0.1 és 0.3 L/perc között. Az eddigi rekorder: 11 lemezes 40 Amper, 2.6 liter. ....és itt megvilágosodtam!

Írtam ezelőtt egy számról amit odakünn MMW-nek hívnak, ami állítólag megmutatja milyen jó hatásfokú  a cellánk. Milliliter/perc/Watt. Na most a fent említett  cella MMW-je 4.64. Nem túl jó. De mi van ha hajtok egy 40 lemezes cellát, ami termel 5 litert, ugyanúgy 40 Amperrel, ennek az MMW értéle 8.92 lesz. Mert mint tudjuk a gáztermelés egyik fő összetevője a vízbontó felület nagysága. Ha tehát az MMW számítás nem veszi figyelembe a felületet, akkor ez egy kicsit sántít. Ugyanis a múlt héten raktam össze egy 21 lemezest, ami simán adott 2 liter gázt 20 Amperrel, 12 Volton. (MMW8.33) Véleményem szerint 11 lemeznél kisebb (16x16 cm-es lemezek, mínusz tömítés) HHO generátort nem szabad építeni.

Még egy érdekes adalék, minden száraz cella, lemezszámtól függetlenül, szabályzás nélkül beszívta a 38-40 Ampert. Tanulság: PWM nélkül 5%-nál hígabb elektrolitet kell használni!!!! 40 Ampert nem minden autó villamos rendszere bír el, de hosszútávon amúgy sem egészséges  egy cellát ennyi árammal izgatni. 20-25 A bőven elég.

Az pedig, hogy 1-el több + van mint -, vagy egyenlően, a gáztermelés szempontjából nem mérhető. Annyit megfigyeltem, az izmosabb cellákból nagyobb buborékok jönnek. A kevesebb lemezeseknél apróbbak a buborékok és szinte szivacs jön a csövön. Most már kezdem érteni, hogy az Ebay-en árult kis cellákhoz, miért javasolnak habosodást gátló adalékot...

No egyenlőre ennyi , így Pünkösd előestéjén.

folyt. köv.

HHO2

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrogen.blog.hu/api/trackback/id/tr52023547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apollo21 2010.05.23. 16:30:23

üdvözletem!
Nevelőapámnak van(nak) rally-s ismerősei, deh nem hinném, h ilyenekkel foglalkoznának, mert a ladában nem nagyon találni chip-eket. sztem,

hho2 2010.05.24. 08:29:13

@apollo21: Szia!
Természetesen ez a chip tuning csak az elektronikusan vezérelt motoroknál működhet. A karburátorosokhoz nem kell semmiféle elektronika. A waterasgas.com megint egy uborkás üveges verzió. Felejthető...
HHO2

Tuning 2010.05.25. 00:57:14

Szerintem nem "Régi chip ki, új átprogramozott chip be." a jó megoldás.
Valami olyasmit kell alkalmazni mint a chip-tuningnál. Ha kidobjuk a régi chipet és nem megy a bubigyár, akkor nézhetünk nagyot!
Szóval egy jól programozott ketyere kell, ami valóban minden érzékelőt kezel és szabályozza a gáztermelést, még akár a tartályban lévő nyomást is figyeli. Bármikor kézzel ki és be kapcsolható lenne és igény szerint automatikusan is tudná kapcsolni a HHO programot, ha nincs gáz akkor az ECU nyomná a gyári beállítást.
Mondhatnám azt is, hogy ültessünk egy tuningolt chip-tuningot a HHO generátor mellé! :-)

apollo21 2010.05.25. 11:51:29

ezek talán segíthetnek.
www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszletes/szabalyozhato_lambda_szonda_szimulator2
www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszletes/powerchip_kapcsolhato_chipmodul_elektronika_benzines_nem_turbo_motorokhoz1

Ő már lehet, h ért hozzá:
www.chipmester.hu/ECU.html

nos, most egyenlőre csak annyit tudtam keresgetni, elfogyott az időm. Menni kell dolgozni, majd holnap délelőtt jövök sziasztok:D:D
addig is kellemes kísérletezgetést.

Laczyka 2010.05.26. 12:54:14

Sziasztok!

nem rég találtam rá erre blogra, és úgy döntöttem, hogy én is belevágok. Egyenlőre még felderítést végzek, hogy mit hol tudok beszerezni a száraz cellához.
amit találtam közzé is teszem, egyenlőre még semmit nem vettem meg hozzá.

A gumi szigeteléshez:
www.capribelt.hu/index.php?keret=termek&id=7&lang=hu

üdv.

hho2 2010.05.27. 13:43:25

Szia!
Igen ő a szárazcella, innen kezdve millió méretben és megjelenési formában leledzik. Te döntesz melyiket rakod össze.
HHO2

hho2 2010.05.27. 14:05:17

@apollo21: Szia!
Most kaptam a hírt a Magnum Tuningnál csak néznek az érdeklődőkre mint a bivaly, azt sem tudják miről beszélt szerencsétlen kuncsaft. A chiptuningos biztos meg tudná ezt a problémát oldani, de 45000 pénz induló áron???? Ez azt hiszem pénz oldalról közelítve nem járható út, de köszi a tippeket.
HHO2

apollo21 2010.05.28. 10:28:37

@hho2: Nos akkor tovább kell keresgélni olyan ember után aki ennél reálisabb áron megírja a programot.
Am jelenlegi álláspontom szerint nem építek saját cellát. Maradok a dolgok keresős, kutakodós, olvasgatós oldalán. Ha valamit keresni kell akkor írj és keresem is :P:D További jó bubizást...

hidrogén · http://hidrogen.blog.hu 2010.05.28. 22:41:31

@lütyő: Nos, elég drága és elég lassan megtérülő. Ettől eltekintve csodálatra méltó az elért eredmény és szívesen tesztelném a saját autómban. Valószínű a pwm hangolása amivel az elért eredmény produkálható, józan paraszti ésszel nézve ebben különbözük tőle egyelőre gyakorlatilag.

hho2 2010.05.29. 07:04:15

@hidrogén: Szia! No én ezeket az adatokat óvatosan kezelném. Ha kiszámolod 133!!!!!! az MMW-je. A 100%, 9.8 körüli. Nincs ebben a lemezes bontóban semmi bonyolult, de igazad van a PWM-el lehet variálni. Nem tudok róla, hogy az USA-ban valaki árulna ilyen PWM-t, a videon szereplő emberünk pedig onnan hoz mindent. Ezért vannak az árai is kanadai dollárban megadva.
HHO2

hho2 2010.05.29. 07:26:59

Halihó!
Rákerestem a "FarkasHHO" dolgaira. Ha valaki kíváncsi a HydroclubUSA-tól való. Ahány video annyi adat. Az egyiken 4 Amper, a másikon 50 Amper. PWM-ről egy szó sem esik a Hydro Club-nál a kitben sincs. Ki oldja meg a rejtélyt?
Egyébként dolgozunk egy PWM-n ami Ac-vel működik, reményeink szerint valóban alacsony árammal és sima deszt vízzel.
HHO2

gambino 2010.05.29. 08:59:47

Hali!
Én is pont erre figyeltem fel, a youtube-s videó címében 6 Amper/8liter
van megadva, a videóban 4,2 Amperról beszél, a FarkasHHO-ról letöltött
beszerelési útmutatóban meg 40 Amper van megadva, egy kicsit zavaros a dolog, de az oldalán invitál valami bemutatóra, ki lehet próbálni a cuccost és épp ma.

hidrogén · http://hidrogen.blog.hu 2010.05.29. 15:31:04

@hho2: gyakorlatilag ha valaki beszámolna mert élesben látta, annak nagyon megköszönném...(ha már nem tesztelhetem)

lütyő 2010.05.29. 19:39:02

Köszi az észrevételekt énis ezekre jutotam . Aki avidin beszél ugyérzem igazábol fogalma sincs mit csinál mitörténik csak pár szót ismételget .Ha valaki maga fejleszki ijet az belemegy a részletekbe mért job mint a másik miben másab .

hho2 2010.05.30. 18:18:30

@lütyő: Sziasztok! No akkor oldjuk meg a FarkasHHO rejtélyt! Le akartam menni Kaposvárra, de valahogy azt éreztem semmit nem tudnék meg. De érzésem szerint ki fog bújni a szög a zsákból... Ebben az egészben semmi csiribá nincs, egy jól megépített PWM az egésznek a lelke. Egyébként nem akarnék senkit kritizálni, de nekem is az az érzésem, hadova az egész. Elég ellátogatni az oldalára, egyetlen helyesen leírt szó nincs...
HHO2

-oooo+ 2010.05.31. 07:14:17

@hho2: Hello mindenki! Állítólag 1 kávéskanál szódabikarbónát kevernek 1l deszt. vízhez (kb15g), ez lehet,hogy kevés ampert vesz fel, de az is lehet hogy söntölve van az ampermérő, és 10x annyi a valós érték, mint amennyit mutat.Egyébként láttatok gázmennyiség mérést? Csak annyit mond,hogy"szépen dolgozik"!

hho2 2010.05.31. 07:54:02

Sziasztok! A 15 gramm szódabikarbónától soha nem lesz szinte semmilyen áramfelvétel. De látom lassan ki fog derülni minden....
HHO2

zeix 2010.05.31. 12:44:40

Haver lennt volt Kaposváron.
Nem volt nagy szám, egy száraz cella semleges lemezekkel 12V 15A-en. Gázmennyiségről fogalmam sincs.
100rugóért árulja a cuccot.
Ennyiért én is megcsinálom bárkinek. :)
Most kaptam meg az árajánlatot 316L-es savállóra 2mm-esre:
52e futárral együtt.
Ha vkit. érdekel beszállhat a bizniszbe. Max. 5 felé osztható. 3-man már vagyunk.
Balaton környéke.

hho2 2010.05.31. 12:54:43

@zeix: Szia! Négyzetméter, kiló vagy mire vonatkozik az ár? Esetleg 1 mm-es?
HHO2

lütyő 2010.05.31. 13:01:31

@-oooo+: Kávéskanálmyi szódabikarbóna nagyon kevés . Hát nemtom hogy jól látame de csak kető semlegest látam a vidin .

hho2 2010.05.31. 13:06:03

@lütyő: Én megszámoltam, leállítottam a videot, a 32 lemez valahogy nem jött össze. A film és amit mond köszönő viszonyban sincsenek.
HHO2

zeix 2010.05.31. 13:14:57

@hho2:
Szia!
Táblára vonatkozik az ár.
Amúgy kilóban mérik.
1mm-es 316L 1210+áfa/kg
2mm-es a duplája
2mmx1000mmx2000mm=48000ft+fut.
1mmx1000mmx2000mm=24000ft+fut.

-oooo+ 2010.05.31. 13:19:45

@hho2: A 32 lemezt én sem találtam, de2x17 lemezest sorba kötve igen, ennek a konfigurációja:s-s+ss-ss+ss-ss+-; úgyhogy nem értem az 1.4V feszültséget sem, de 17 lemezest építek,majd kipróbálom:) (nem szódával)

zeix 2010.05.31. 13:25:20

@-oooo+:
Hogy lehet sorba kötni 2db száraz cellát?
Egy tartályból áramlik az elektrolit a cellákba?
Ha igen, akkor hogyan szigeteli le a két cellát külön-külön, hogy tényleg soros kapcsolás legyen.

Mivel az elektrolit vezeti az áramot.

-oooo+ 2010.05.31. 14:27:07

@zeix: Az egyik 17 lemezes kimenö (HHO) csöve a másik bemenője, tehát 2 generátoron engedi át az elektrolitot, és ezután megy vissza a tartályba a gáz.

Tuning 2010.05.31. 14:30:38

@zeix: Az első generátorból kijövő mix megy a második generátorba.
Szerintem a probléma az, hogy sorba kötve is 28 A az áramfelvétele és így igaz lehet talán az 1.4V lemez fesz., de ha 2x akkora fesz.-t kap mekkora áramot vehet fel?

Érdekesség: Az egyik videon a 6.000cm3-es autó motorjának az alapjárata miért esik le 800-ról 2-300-ra, ha bekapcsolják a HHO-t, sima karburátor semmi elektronika esetén?

Hihetetlen nagy áramfelvétel lehet szerintem ennek az oka!

zeix 2010.05.31. 14:38:31

@-oooo+:
Aha!
Akkor a 2-es számú generátor elektrolitban (vezetőben) szegényes mixet kap.
Így, akkor gázbuborékok szigetelik a 2 generátort.

zeix 2010.05.31. 14:55:04

@Tuning:
Az tuti, hogy sorbakötve mindkettőnek ugyanakkora az áramfelvétele.
Csak ebben a formában 2. számú generátornak az áramfelvétele nem ugyanakkora mint az 1. generátoré. A hígabb elektrolit miatt.
Szerintem.
Én inkább maradok a PVC csöves megoldásomnál.
Azok tuti sorba vannak kötve.

Tuning 2010.05.31. 15:47:35

@zeix: Az áram felvétele egyforma lesz csak a feszültségek nem lesznek egyformák a generátorokon a külünböző minőségű elektrolitok miatt.

zeix 2010.05.31. 16:47:18

Ha feszültség nem lesz egyforma, akkor a teljesítmény sem.

zeix 2010.05.31. 16:52:35

@zeix: Szóval, a 2. számú cella rossz hatásfokkal működik, ezzel a kötéssel.
2db sorbakötött cella külön-külön tartállyal jobb eredményt produkálna.

Tuning 2010.05.31. 17:22:40

@zeix: Jó a következtetés, de szerintem a hatásfok eltérés azért nem lehet nagyon jelentős.

zeix 2010.05.31. 17:42:34

@Tuning:
Ki kell próbálni :)
Ha saccra akkor kb. 1/2-re saccolnám 2-est az 1-es képest. Tegyük fel az 1-es cella 80% a 2. 40% Akkor kb 60%-ra esik vissza az összteljesítmény.

zeix 2010.05.31. 17:47:10

Nekem a legjobb eredményem:
79%-os hatásfok.
9,9MJ/m3 H2 fűtőértékkel számolva.
4db párhuzamba kötött cella.
cellánként +- 3-3db 2x15x45mm-es lemezek.

lütyő 2010.06.02. 14:17:16

Sikerült beszélnem ojanal aki otvolt ezt irta !

Vasárnap Kaposváron voltam , a Farkashho bemutatójára mentem le direkt.
Két emberrel beszéltem az ottaniak közül, persze ők eladni akarják a terméket, nem elárulni a titkukat.
Kb.20%-os csökkenést értek el egy 1.4 16V Skoda Oktáviával. Ott meg lehetett nézni, beindította, járatta.
Semmi elektronikus beavatkozást nem iktattak sem a gyújtásba sem a vezérlésbe.
Azt próbáltam kifaggatni tőlük,hogy miért nem tesznek be egy nagyobb teljesítményű szettet az 1.4-be, mondjuk olyat ami 3000 c3-ig jó. Nem adtak pontos választ, vagy azért mert nem tudják, vagy azért mert nem akarják elmondani. Én úgy gondolom, hogy nagyobb mennyiségű durranógáz bevitelével még igencsak sok üzemanyagot lehetne spórolni.
A Farkasnak van az a bizonyos 8liter/perc teljesítményű generátora.
Tegnap annyit megtudtam,hogy ott a lemezek anyaga más, mint amit már árulnak.
Most még ők is csak kísérleteznek, nem tökéletes még amit kínálnak.

degumentes 2010.06.03. 16:26:14

Farkashho marketingje olyan mint a nyugdíjasoknak kitalált buszos-kirándulós, aztán vegyél valamit marketing:D Működik látszik megy a bubi, meg van itt hidrogén dögivel:D Kis autóba 2 nagy autóba 4:D Nem akarok megbántani senkit, de ha már egy cég termékét akarom bemutatni, akkor valamivel igényesebb reklám anyagot is lehet csinálni. A másik dolog, olyan érzésem van ezzel az emberrel kapcsolatban mint azokkal akik uborkás üveget árulnak a különböző aukciós oldalakon kísérleti HHO kitt néven:D Ezzel csak egy baj van, hogy azokat is lejáratják akik komolyan foglalkoznak vele!

degumentes 2010.06.03. 16:29:01

Egy másik dolog gumi lemezt szeretnék vásárolni, de nincs kedvem megvenni 5m2 20000Ft-ért, tud esetleg valaki olyan céget ahol már 1m2 is adnak? Ha nem találok, akkor veszek gumi O-gyűrűt az lényegesen olcsóbb:D

hho2 2010.06.03. 17:20:10

degumentes: Szia! Ha jó egy 1.2 m X 1.2 M darab, akkor nekem van. 1 MM vastag. Keress meg! tamasfabiancsigahotmail.com
Az O-gyűrű olcsóság nem igaz. A kicsik, igen olcsók. 12 cm átmérő felett meredeken emelkedik az ár. Némelyik méret a KO lemez árával vetekszik, 14-15 cm környékén ami már bírja a lúgot. Én is beleestem ebbe a csapdába.
Üdv
HHO2

lütyő 2010.06.03. 21:08:04

Nagykőrösön a spektrum kft bármekorát vehetel kicsit nyügösködtek először de meghozták és örülnének ha fogyna .

lütyő 2010.06.11. 23:09:03

Véleményetek 18 másodpers per liter 50 A felvételel jó vagy sol az áram ?

hho2 2010.06.12. 06:17:09

@lütyő: Szia! Gondolom 14 Volttal tesztelted. De ez sok. 10 Amper/Liter/perc körül kellene lenni, vagy másképp számolva 120-130 Watt/ Liter. A Tiéd 230 Watt/Liter, 17 Amper/Liter/perc.

HHO2

lütyő 2010.06.12. 23:04:20

Ha vizet kel utántöltenem kele kálium hidroxidot utántölteni ? Szerintem nagyon erős let a lőre kiöntötem és csak felöntötem tiszta vizel és igy 20 másodperc per 2 liter a rota bendult vele a tank száraz volt . Az autót karbiba bevezetem emelte a fordulatot határozotan kb félórát üzemelt ha jol sacolom kb deci vizet megevet a kipufogón csepeget a viz csak alapjáraton leszivta az akut utána emelt fordulaton meggyőzte és anyit termelt hogy beindult szerintem még mindig nagyon erős a lőre .

hho2 2010.06.14. 06:50:21

@lütyő:
Szia!
A víz bontásásnál a KOH nem bomlik el, csak a víz, ezért sima vizet kell utánatölteni. Azt tanácsolnám 1 Liter vízhez adj 10 gramm KOH-t, ez 1%-os oldat, ha nem elég fokozatosan keverj hozzá többet. Közben mérd a felvett áramot. Ez fogja megmondani mikor elég. Szerintem ne lépd túl a 22-23 Ampert.
A HHO gáz égésterméke a víz, ezért jön a csőből.
HHO2

lütyő 2010.06.14. 21:55:22

Mivan ha a generátora kötöm a teknikát a feszab elé ?

lütyő 2010.06.15. 19:24:03

Nos szétszedtem kitisztitotam. És kevertem 3 semlegesnél 1L vizben 1G kh 10A felvételnél 0,5L per perc ugyanazal a vizel 4 semlagasnél 2A nem érdemes mérni mégegy gram kh felvétel elérte a 9A 0,75l per pec feszülcség lemezeken hármas variációnál 3,2V négyesnél 2,3-2,4Vmegnézem milesz 5 semlegesnél

hho2 2010.06.15. 21:50:47

Szia!
5 semlegesnél tovább csökken a fesz. 2.1-2.2 között lesz. 2.4 Volt felett csak kárba megy a bevitt energia, hő formájában. Magyarán építettünk egy high tech teavíz forralót. A KOH használata, -hogy ne legyen misztikum- annyit tesz, hogy növeli a víz vezető képességét. Minél több KOH annál jobban vezet, tehát csökkentem a belső ellenállást, több áramot fog felvenni.
HHO2

alexalexalex 2010.07.03. 03:05:40

Eloszor is autoelektronika: az altalatok map vezerlo aramkor??? hivott valami egy sima 0-50 kohm poti ( 40 ft)!!!
nekem van hho generatorom, nem melegszik, nem vesz fel tobbet mint 4 amper nincs pwa, de dieselnel nem tudsz teljesitmeny vesztes nelkul 15 % megtakaritas fole menni. itt mindenki irogat mindent de ertelmes hasznalhato dolgot nem sokat lattam eddig sajna csak pwm meg map meg oxigen szenzor meg chip tuning azt tudja senki mit hova kosson meg mit csinal vele... van elektronikus adagolo, es nagynyomasu diesel. 0-50 kohm potit kell hasznalni ha valtoztatni akarod a befecskendezett uzemanyag mennyiseget. (ido, v nyomas) egyszerubb mint gondolnatok. Azzal meg lehet bonyolitani ha elektronikus gazpedal van akkor annak a jelet hasznalhatod, nem azt valtoztatod hanem hasznalod mert a gaz termelesed allando, viszont a motor igenye nem allando az egy valtozo... Egyebkent nem hidrogen hanem 2 hidrogen es 1 oxigen azaz hho. es innen kell elovenni egy ures fuzetet es szamolni... jo sokat... benzinesnel is es dieselnel is. ez nem egeszen ugy mukodik h veszek a netrol egy hho generatort es majd vizzel kocsikazok... meg ha porlasztos is akkor is a hidrogen elegetesekor viz keletkezik ami korroziot okoz ami nem olyan kiraly hisz elettartam csokkenes es ez csak 1 dolog a szazbol. KOH aluminiummal eleg durva reakcioba lep, en nem tennem be autoba se szodabikarbona se NaOH, probald ki dobj bele egy kicsi aluminiumot mi lesz... Es a KOH is tavozik valamilyen szenten ha tetszik ha nem plane ha melegszik az elektrolitod... van mas lehetoseg is elektrolitnak... Es meg egy utolso gondolat igy ejszaka, h a viz forraspontja valtozik a nyomas valtozasaval ezt mindenki ugy hasznalja fel ahogy akarja...

hidrogén · http://hidrogen.blog.hu 2010.07.03. 06:47:29

@alexalexalex: Jellemző. Semmi konkrétum, csak fikázás ezerrel... Nem moderálom, mert van benne egy-két morzsa. legközelebb inkáb minden poszthoz segítő tapasztalatokat írj. A hibákat mi is észre vesszük, de itt A MEGOLDÁS A LÉNYEG!

alexalexalex 2010.07.03. 09:25:41

Nem fikazas, de vannak akik iskolaba jarnak es tanulnak errol, akinek vannak ezzel kapcsolatban tanulmanyai annak ez segitseg akinek nincs hiaba magyaraznam. Onnan kell elindulni hogy is mukodik egy motor... rengeteg angol nyelvu dokumentacio talalhato az interneten, es meg egy felvetes a tengeralattjarokban evtizedek ota allitanak elo oxigent, es mivel vizben uzemel feltehetoen vizbol...
maskepp megfulladna mindenki de van konyvtar es internet...
Megoldas??? Rengeteg ceg foglalkozik ipari hidrogen fejlesztessel... nekik is sikerult... A water4gas semmit nem er az csak hogy csinaljunk penzt az emberi nem hozzaertesbol... Mit lehet eladni??? mindent amirol azt hisszuk h jo... Az elso hho generatort en is megvettem (jo at is b..tak) majd csinaltam magamnak (az se volt tul fenyes, majd sok 100 ezer es sok sok ido, de van valami ami fogjuk ra mukodik mert tokeletes nincs. Te sem mondanad el, mert tul sokban van. Latod hogy verik at az emberek egymast masodpercenkent 1 buborek, meg hulye befottes uveg, meg huzal meg ilyen lemez meg olyan lemez, mindenki hirdeti a sok szart meg szodabikarbona, de a lenyeg hogyan huzzuk le az embereket... megint ott tartunk azert mondjam el konkretabban h valaki penzt tudjon keresni??? A baj h mindenki abbol gondolkozik amirol tudja h nem valami fain, el kene rugaszodni attol ami nem valt be... es akkor majd mukodik. es jah beszel mindenki h 2 l /perc meg ilyenek de azt meg senki nem arulta h hogy is merte le ezt... szamolta a buborekokat? de l benzines motor porlasztos 16/1 befecskendezos 14/1 azaz 14 l levego 1 l benzin mondjuk a fordulatszam 750-4500 ig h jon ki nektek h 2 liter /perc kell???alapjaraton is meg 4500 as fordulaton is??? hogy is van ez? hany fordulatban van szivo utem??? valaki kezdjen mar el szamolni h mi is kell meg mennyi meg hogyan...

alexalexalex 2010.07.03. 09:30:44

es meg tovabb levegomennyiseg mero elott v utan engedjuk be a gaz kevereket ( mert hho) es hol veszunk el a befecskendezett menyisegbol? mindenkepp teljesitmenyt veszit az auto ergo az nem uzemanyagmegtakaritas hanem rontom az auto menettulajdonsagait. es ugye van egy gorbe megint a keveresi aranyrol h hol is idealis a karosanyag kibocsajtasunk milyen keveresi aranynal, vagyis ha nem jol piszkalunk bele akkor no a karosanyag kibocsajtas. soroljam meg?

alexalexalex 2010.07.03. 11:31:01

Ami meg elgondolkoztato h egy auto generatora ( kb 20 eve 99% beepitett feszultsegszabalyozos)ha 60A, akkor az kb 1.2 KW nah ezt ti terhelitek 20-40 A ami melegedes es teljesitmeny vesztes es ne felejtsuk h pl egy diodahid v egy alloresz pont arany arban van!. es ha a HHO generator 20-40 A uzemel akkor azt ugy hivjak vizmelegito. Ki kell szamolni h nyereseg v veszteseg van

hidrogén · http://hidrogen.blog.hu 2010.07.03. 22:21:51

@alexalexalex: Sok-sok általánosítás (ránk nézve)attól függetlenül, hogy igazak. Sztem mielött itélsz menj el HHO2-höz és beszélj vele személyesen. Cseréljetek tapasztalatot. Hidd el fog neked tudni újat mutatni...és akkor nem írsz feleslegesen.
(lehet hogy összekeversz farkashho-val???)
süti beállítások módosítása